• برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
0
مدیرکل کمیته امداد استان البرز

مرکز نیکوکاری بشری در استانداری البرز افتتاح شد

  • کد خبر : 18383
  • 28 آبان 1402 - 8:56
مرکز نیکوکاری بشری در استانداری البرز افتتاح شد
طی مراسمی در سالن شهدای دولت استانداری البرز مرکز نیکوکاری بشری با حضور مشاور ریاست کمیته امداد کشور در امور بانوان و مدیرکل امور بانوان استانداری البرز افتتاح شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان البرز، رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه مرکز نیکوکاری بشری با محوریت امور بانوان استانداری البرز فعالیت خواهد کرد گفت: این مرکز نیکوکاری با اهداف تسهیل ارتباطات میان دستگاه های حمایتی و خیرین فعالیت خواهد کرد.
البرزی با اشاره به اینکه در جلسه افتتاحیه مسئول امور بانوان کلیه دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند افزود: امیدواریم با افتتاح این مرکز نیکوکاری سایر مراکز نیکوکاری فعال در دستگاه های اجرایی با تعامل لازم اقدامات بیشتری و هدفمندی در جهت رفع نیازهای محرومان انجام دهند.
وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است گفت: رویکرد محوری این مرکز توسعه مشارکت و حضور مستقیم خیرین، استانداری، مراکز نیکوکاری و هم‌افزایی کمیته امداد در برنامه‌های فقرزدایی است.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار مرکز نیکوکاری بشری افزود: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از 400 مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، نیازمندان را یاری نمایند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18383