• برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
1
معاونت فنی و شهرسازی شهرداری هشتگرد:

گام به گام در مسیر توسعه و آبادانی شهر هشتگرد

  • کد خبر : 18376
  • 27 آبان 1402 - 8:53
گام به گام در مسیر توسعه و آبادانی شهر هشتگرد
مهندس احمد کمالی معاونت فنی و شهرسازی شهرداری هشتگرد از پیشرفت ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی توسط مدیریت شهری هشتگرد خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد، مهندس کمالی با بیان اینکه با اهتمام شورا و شهرداری پروژه های مهم عمرانی شهر هشتگرد از رکود اجرایی خارج شده است ، اعلام کرد تکمیل ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی را برای تکمیل در هشتگرد هدفگذاری کرده ایم.

معاونت فنی و شهرسازی شهرداری هشتگرد اظهار کرد: یکی از پروژه های اولویت دار که در سال های اخیر با مشکل اجرایی مواجه بود ، پروژه ساخت ساختمان آتش نشانی شهرک ینگی امام بود، که اکنون ساخت آن با شتاب پیش می رود.

وی ادامه داد: پروژه بازسازی گلزار شهدای شهر در شهرک ینگی امام به عنوان یکی از پروژه های مهم این شهر با حرکت جهادی رو به جلو پیش می رود و به طور قطع مردم در دور ششم شورا از مزیت های این پروژه بهرمند خواهند شد.

وی ساخت یادمان شهدای گمنام و همچنین احداث جاده تندرستی در سبزعلی آباد ، احداث پل در شهرک کوثر ، کفپوش پیاده رو ها ، جدولگذاری و بهسازی آسفالت معابر را از دیگر برنامه های مدیریت شهری برشمرد و افزود: پروژه های متعددی در این بخش در حال انجام است و به امید پروردگار تعدادی از این پروژه ها در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18376