• برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
2
سرپرست شرکت گاز استان البرز :

فعالیت پایشگران بسیجی در شرکت گاز البرز از اول آذر تا نیمه اسفند

  • کد خبر : 18373
  • 27 آبان 1402 - 8:27
فعالیت پایشگران بسیجی در شرکت گاز البرز از اول آذر تا نیمه اسفند
سرپرست شرکت گاز استان البرز از فعالیت پایشگران بسیجی برای کنترل مصرف بهینه گاز از اول آذر تا نیمه اسفند 1402 در البرز خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت از آغاز فعالیت پایشگران بسیجی شرکت گاز استان البرز از اول آذر تا پانزدهم اسفند ماه 1402 بر اساس ابلاغیه فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران خبر داد و افزود: بر این اساس گاز ادارات، سازمان ها، مساجد، حسینیه ها و مدارس توسط بسیجیان پایش می شود.

وی با بیان اینکه هدف از این فعالیت کنترل و نظارت برچگونگی مصرف گاز توسط شهروندان است، ادامه داد: در این راستا پایگاه بسیج شرکت گاز استان البرز اقدام به تشکیل ستاد کنترل و نظارت کرده و بسیجیانی که در این طرح مشارکت می کنند آموزش های لازم را فرا می گیرند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز در باره وظیفه تیم های بسیجی پایش گفت: اجرای سیاست های اجرا شده، تهیه پیشنهاد، شناسایی امکانات بالفعل و بالقوه در پایگاه، تنظیم عملکرد ستاد و اقدامات انجام شده از مهم ترین وظایف این تیم است.

ایمانی فولادی خاطر نشان کرد: اعضای این ستاد بین 3 تا 5 نفر متغیر بوده و در این ستاد مدیر عامل شرکت یا نماینده او، فرمانده پایگاه بسیج، معاون بهره برداری، رئیس روابط عمومی و رئیس حراست گاز استان البرز در اولویت عضویت قرار دارند و کارکنان رسمی و قراردادی بنا به پیشنهاد فرمانده بسیج با تایید مدیر عامل می توانند در این کارگروه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه برای این ستاد وظایفی در نظر گرفته شده که گام به گام از آموزش، شناسایی و معرفی خاطی به مراجع قضایی و قطع گاز در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برای مدیرعامل، مدیر بهره برداری،رئیس روابط عمومی و حراست وظایف مجزایی در نظر گرفته شده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز اظها کرد: برگزاری جلسات توجیهی با سازمان های مرتبط، ارزیابی عملکرد ستاد،ساخت و پخش برنامه های آموزشی از رسانه های دیداری و شنیداری، مستند کردن اقدامات انجام شده، انتشارات پوستر، بروشور، نشریه، جزوه و کتاب برای اطلاع رسانی از جمله مهم ترین وظایف رئیس روابط عمومی به عنوان عضو ستاد است.

ایمانی فولادی مطرح کرد: هماهنگی برگزاری جلسات، شناسایی و اولویت بندی مکان های نظارتی، نظارت کامل بر حضور اعضا در ستاد، جمع آوری اطلاعات و نظارت بر عملکرد گروه های تحقیقاتی بخشی از وظایف دبیر ستاد است.

وی ادامه داد: در این فرایند حتی برای مدیر بهره برداری شرکت هم وظایفی در نظر گرفته شده که نظارت بر آماده سازی کارکنان برای اجرای طرح، شناسایی و اولویت بندی مشترکان برای اجرای طرح، ارتباط با مدیر عامل و ستاد بحران استان و تهیه گزارش از میزان صرفه جویی در مصرف گاز از اجرای طرح تا پایان بازرسی و ارسال به حوزه شرکت ملی گاز ایران از مهم ترین این شرح وظایف است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز تأکید کرد: ریاست این ستاد در شرکت های گاز استانی بر عهده مدیر عامل بوده و بنده نیز در استان البرز عهده دار این مسئولیت هستم و در کنار سایر همکاران تلاش داریم تا با نظارت بر مصرف بهینه گاز توسط شهروندان استمرار جریان گاز را به صورت پایدار داشته باشیم.

ایمانی فولادی اذعان کرد: تشکیل این ستادها به منزله کمبود گاز نیست بلکه تلاش داریم تا با مدیریت و بهینه مصرف کردن گاز آرامش برای شهروندان و فعالان صنعتی به ارمغان بیاوریم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18373