• برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
0
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

معیار و ملاک انسانیت در دنیای امروز حمایت از مردم فلسطین است

  • کد خبر : 18336
  • 27 آبان 1402 - 6:56
معیار و ملاک انسانیت در دنیای امروز حمایت از مردم فلسطین است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه معیار و ملاک انسانیت در دنیای امروز حمایت از مردم فلسطین است، گفت: ما پیرو مکتب «امام انسانیت» هستیم.

سعید جابری‌انصاری اظهار کرد: معیار و ملاک انسانیت در دنیای امروز حمایت از مردم فلسطین است. انسانیت را که امروز در دنیای متظاهر غرب می‌بینیم تجلی واقعی آن را در مردم بزرگ ایران می‌بینیم.

وی بیان کرد: به برکت امامین انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مرتبه انسان و انسانیت را نه فقط برای مردم ایران، بلکه برای همه آزادگان دنیا شاهدیم. ما پیرو مکتب هستیم که امامش امام علی (ع) را باید «امام انسانیت» نامید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: امامی که دغدغه اش انسان بدون توجه به نژاد، رنگ و دین و ملیت بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دنیای استکبار در مقابل مفهوم انسانیت و دفاع از مظلومیت مردم غزه بازنده است و در مقابل سران کفر، سید خراسانی امام خامنه‌ای حفظه الله با تاسی از آن امام همام و در مقام نایبی امام عصر حضرت مهدی علیه السلام به دفاع از انسانیت مردم جهان و مظلومین عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین در هدایت عالم پرچم‌داری می‌کند.

جابری‌انصاری گفت: امروز حجت‌الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در سفر به عربستان و دفاع از مردم عزیز و مظلوم غزه به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب لبیک و پیام هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی مظلومان را دفاع از مظلومین عالم و ستیز با ظالمان را سر داد.

وی اظهار کرد: حال در حمایت یکپارچه مردم عزیز ایران اسلامی در روز شنبه ساعت ۱۵، برخورد لازم می دانم از همه مردم عزیز استان البرز و به ویژه مردم غیور و شهید پرور شهر کرج و هنرمندان و اصحاب رسانه دعوت کنیم تا با حضور پررنگ خود در مراسم راهپیمایی روز شنبه ساعت ۱۵ از مسیر میدان شهدا تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، با هر فکر و عقیده سیاسی به ندای امام مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای لبیک گفته و در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین مشت محکمی بر دهان یاوه گویان عالم و در رأس آنها آمریکای جنایت کار و صهیونیست کودک کش بزنند و اتحاد و همدلی خود را بار دیگر به عالم نشان بدهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز متذکر شد: خدای متعال وجود پربرکت عالم فرزانه و انقلابی آیت‌الله حسینی همدانی نماینده معزز ولی فقیه در استان و فرماندهان نظامی و امنیتی و عبدالهی استاندار استان در حمایت از جریانات خودجوش مردمی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم غزه را از بلایا به دور بدارد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18336