• برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
1
شهرداری گلسار:

برگزاری دومین جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری گلسار

  • کد خبر : 18273
  • 24 آبان 1402 - 15:33
برگزاری دومین جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری گلسار
دومین جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ با حضور اعضای کمیسیون و تعدادی از مدیران و نمایندگان دستگاه ها که جهت بررسی مشاغل مزاحم بویژه دامداری ها و ضایعاتی های سطح شهر در این جلسه دعوت گردیده بودند در شهرداری گلسار برگزار گردید .

در ابتدای جلسه ضیایی دبیر کمیسیون بند ۲۰ در خصوص موقعیت جفرافیایی شهر گلسار مطالبی را عنوان و بیان داشت: با توجه به اینکه شهر گلسار در سال ۸۷ از ادغام دو روستا تشگیل گردیده است بایستی رویکردها و زیرساخت ها در جهت توسعه شهر برنامه ریزی گردد .

وی افزود : ایجاد برخی از مشاغل در محدوده زندگی شهروندان باعث ایجاد مشکل در کیفیت زندگی شهروندی می شود که با اتخاذ تصمیمات درست در کمیسیون امیدواریم این مشکلات مرتفع گردند.

وی گفت: کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها در خصوص رسیدگی به شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص مزاحمت مشاغل تشکیل می شود که در این کمیسیون در خصوص پرونده های مطرح شده ضمن بررسی نسبت به صدور رای اقدام می شود که این رای ها با توجه به نوع مزاحمت می تواند تمهیداتی و رفع مزاحمت نموده و یا در صورت قرار گرفتن شغل مورد نظر در رسته مشاغل مزاحم و آلاینده شهری، رای به تعطیلی و جا به جایی داده شود .

در ادامه حاضرین در خصوص مطالبه شهروندان در خصوص موضوعاتی از قبیل انتقال دامداری ها به خارج از شهر و همچنین جمع آوری ضایعاتی های غیر مجاز به تبال نظر پرداختند و مصوباتی اتخاذ گردید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18273

برچسب ها