• برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز:

تمام ظرفيت هاي اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در خدمت حفاظت از عرصه هاي ملي است

  • کد خبر : 18210
  • 24 آبان 1402 - 6:27
تمام ظرفيت هاي اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در خدمت حفاظت از عرصه هاي ملي است
اصغر بیات مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز و هیئت همراه با رئیس دادگستری این شهرستان در جهت تعامل بیشتر دو دستگاه دیدار و در خصوص استیفای حقوق دولتی در اراضی ملی و پرونده های مهم حقوقی و کیفری مطروحه در حوزه منابع طبیعی گفتگو کرد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، در ديدار اصغر بیات مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز و رپیس دادگستری شهرستان اشتهارد که در محل دادگستری این شهرستان انجام شد ، مشكلات و موانع موجود در احقاق حقوق دولت نسبت به حاكميت اراضي دولتي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

اصغر بیات در این گفتگو ضمن تشكر از زحمات مقامات قضايي شهرستان اشتهارد در حفظ و حراست از منابع ملي خواستار تدوام برخورد با متصرفين اراضي دولتي در اين شهرستان شد.

مدیر كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان البرز همچنین با اعلام این که تمامي ظرفيت هاي اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان جهت هرگونه اقدام در خصوص حفاظت از عرصه هاي ملي آماده خدمت رسانی است از خدمات و همراهي مسئولين قضايي شهرستان اشتهارد نیز در حفظ و حراست از انفال تقدیر کرد.

حامد مومنی نژاد ریاست دادگستری شهرستان اشتهارد نیز در این خصوص اظهار داشت : دستگاه قضایی شهرستان، تمام قد در حمایت از منابع طبیعی و حفاظت و صیانت از انفال اقدامات لازم را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

گفتنی است اصغر بیات را در این دیدار مهدی طیبی سرپرست ادره حراست، روح الله آزاد رپیس اداره حقوقی و حسین نعمایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد همراهی می کردند .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18210