• برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1
به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی:

بازدید شهردار هشتگرد به همراه رئیس شورای اسلامی شهر و استاد فتحعلی بیگی از کتابخانه الهادی

  • کد خبر : 18205
  • 24 آبان 1402 - 6:12
بازدید شهردار هشتگرد به همراه رئیس شورای اسلامی شهر و استاد فتحعلی بیگی از کتابخانه الهادی
به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از این هفته مهندس رئیسی شهردار هشتگرد به همراه مهندس کاشف رئیس شورای اسلامی شهر از کتابخانه الهادی شهر هشتگرد بازدید و به رسم ادب چند جلد کتاب به این مکان فرهنگی هدیه نمودند و این روز را به ریاست اداره کتابخانه ها و پرسنل این اداره تبریک گفتند.

مهندس رئیسی در حاشیه این دیدار اظهار داشت : هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت مغتنمی است تا از تلاشگران این عرصه تشکر و قدردانی کنیم .

وی اضافه کرد : رشد ، تعالی و بالندگی هر شهر در افزایش انگاره های درونی شهروندان آن شهر نهفته است و الفت با یار مهربان می تواند سبب ارتقای شخصیتی فرد شود .

مهندس کاشف ریاست شورای اسلامی شهر هشتگرد نیز اذعان کرد : خوشبختانه وجود کتابخانه های سطح شهر با تهیه آرشیوی مناسب از موضوعات علمی می تواند فراهم کننده بسترهای لازم برای علاقه مندان این عرصه باشد .

کاشف تأکید کرد : رسوخ فرهنگهای بیگانه به شریان زندگی مردم جزء خطرات امروز جامعه است و نویسندگان می توانند با زنده نگه داشتن ارزشها و تبین آن به مردم نقش سازنده ای در پاسداشت فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشند .

شیر محمدی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان نیز در ادامه ضمن خوش آمد گویی به شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد از حسن نظر آنها تشکر و خاطر نشان کرد : گرامی داشت و حضور تیم مدیریت شهری حامل این پیام است که افق و چشم انداز این مجموعه برای ارتقاء و پیشرفت شهر افزایش آموزه های درونی و فرهنگ سازی مناسب در همه زمینه ها است .

وی در ادامه گفت : با توجه به سیتره فضای مجازی و افزایش دانشنامه های این حوزه باز هم کتاب در زندگی مردم نقش سازنده ای دارد چرا که حامل پیام هایی مبنی بر سبک درست زندگی و افزایش دانش درونی است .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18205

برچسب ها