• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد:

شعار استان البرز حمایت از واحدهای دانش بنیان است

  • کد خبر : 18153
  • 23 آبان 1402 - 9:33
شعار استان البرز حمایت از واحدهای دانش بنیان است
دکتر محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در برنامه تلویزیونی "نگاه مردم" گفت: شعار استان، حمایت از واحدهای دانش بنیان است؛ البرز به عنوان کوچکترین استان کشور برای توسعه فیزیکی صنايع با محدودیت هایی مواجه است، به همین سبب تمرکز روی توسعه واحدهای دانش بنیان در اولویت کار قرار دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: همه جلسات اقتصادی استان روی توسعه صنایع دانش بنیان متمرکز شده و با توجه به پیشنهاد اخیرمان به وزارت صمت و هامش وزیر صنعت، معدن و تجارت، در آستانه تشکیل شورای دانش بنیان در البرز هستیم و بزودی در جلسات این شورا مسائل و مشکلات مرتبط با واحدهای دانش بنیان را مورد به مورد بررسی و تصمیمات متناسب در راستای تسهیل امور آنها اتخاذ خواهیم نمود.

دکتر محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: در پیشنهادی که به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده مقرر گردید واحدهای دانش بنیان در روند تخصیص ارز برای واردات ماشین آلات و تجهیزات به شکل ویژه‌ای دیده شوند. وی افزود: خبر خوبی که به صنعتگران استان البرز بدهم حتما تا هفته آتی بخش عمده‌ای از مشکلات مرتبط با واردات مواد اولیه، تامین و تخصیص ارز در حوزه تجهیزات پیشرفته مرتفع خواهد شد.

دکتر محمد انصاری افزود: اگر واحد صنعتی وجود دارد که هنوز با این مسئله مواجه بوده می‌تواند به دفتر مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز مراجعه و موضوع حتماً در اسرع وقت بررسی و رفع مشکل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18153