• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
فرماندار کرج:

 قرارگاه اشتغال دانش آموختگان کشاورزی در کرج راه اندازی شد 

  • کد خبر : 18126
  • 22 آبان 1402 - 13:11
 قرارگاه اشتغال دانش آموختگان کشاورزی در کرج راه اندازی شد 
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج از آغاز به کار قرارگاه اشتغال دانش آموختگان کشاورزی با هدف تسهیل در کارآفرینی و رونق تولید با استفاده از تسهیلات بانکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از ایرنا ، یحیی رمضانی در نشست توسعه کشت گلخانه ای در شهرستان کرج افزود: براین اساس با فراخوان عمومی از طریق قرارگاه اشتغال تلاش می شود تا به بهترین شکل از توانمندی های دانش آموختگان رشته های کشاورزی در کرج بهره گرفته شود.

وی تاکید کرد: استاندار البرز در جایگاه عالی ترین مقام اجرایی استان البرز تصمیم گرفته اند که افراد متقاضی تاسیس گلخانه بدون هیچ مانعی بتوانند گلخانه احداث کنند بنابراین تمام مسوولان در این زمینه موظف هستند تابع باشند.

فرماندار کرج با اشاره به درخواست ۱٨ متقاضی دریافت تسهیلات بانکی برای احداث گلخانه در کرج افزود: بانک ها از سرفصل مشارکت های خود موظف هستند تسهیلات بانکی مناسب را در اختیار متقاضیان احداث گلخانه قرار دهند.

رمضانی بیان کرد: این امکان برای دانش آموختگان بیکار در رشته های کشاورزی در کرج فراهم شده تا از تسهیلات بانکی برای احداث گلخانه بهره مند شوند که باید نهایت استفاده از این اقدام صورت بگیرد.

فرماندار کرج در نشست امروز توسعه کشت گلخانه ای این شهرستان درخواست ۲ نفر از گلخانه داران محمدشهر و ماهدشت را مورد پیگیری قرار داد و مشکل تخصیص حق آبه آنان برای توسعه کشت گلخانه ای از طریق شرکت آبفا شهرستان برطرف کرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18126