• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
فرماندار نظرآباد:

بر کشت محصولات غیر استراتژیک در نظرآباد نظارت جدی شود

  • کد خبر : 18115
  • 22 آبان 1402 - 12:55
بر کشت محصولات غیر استراتژیک در نظرآباد نظارت جدی شود
جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضا برگزار گردید.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری نظرآباد، در این جلسه فرماندار نظرآباد با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی برای مصرف درست و مدیریت شده آب که همچنان پس از گذشت سال‌ها تلاش به ثمر نرسیده است گفت: بی شک با فرهنگ سازی صحیح در مصرف آب و جمع آوری چاه‌های غیرمجاز با اولویت چاه‌هایی غیر از مصارف تولیدات کشاورزی و صنعتی می‌توان حجم قابل توجهی از کم آبی موجود را جبران نمود.

وی افزود :به حمدالله انتقال آب از سد طالقان به شهرستان نظرآباد با همت جمعی و تلاش مضاعف و مستمر کلیه خادمان مردم در سطح ملی، استانی و شهرستانی انجام شده است اما این دلیل بر مصرف بی‌رویه آب نبوده و ما همچنان مکلف به مدیریت صحیح آب که حقیقتاً سرمایه‌ای ارزشمند است هستیم.

دکتر بغدادی در ادامه یادآور شد :پیرو تلاش‌های دولت محترم سیزدهم در سطح کشور جهت بهبود شرایط در بخش‌های مختلف ،ما خادمان مردم در نظرآباد نیز برآنیم تا با افزایش چشمگیر کشت گلخانه‌ای در این شهرستان افزون بر افزایش تولیدات کشاورزی، کاهش مصرف آب را نیز رقم زده و همینطور کشت غیر استراتژیک در این شهرستان را نیز جمع آوری نماییم.

این مسئول در خاتمه همت جمعی در هر امری را کارگشا دانسته و اظهار داشت: اگر همه با هم برای اهدافی مشخص و معین تلاش کنیم، در آینده نزدیک شاهد توسعه بیش از پیش شهرستان نظرآباد در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18115

برچسب ها