• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ:

واحدهای تولیدی نیازمند نیروی کار ثبت نام کنند

  • کد خبر : 18068
  • 21 آبان 1402 - 13:13
واحدهای تولیدی نیازمند نیروی کار ثبت نام کنند
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ از برگزاری فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال، معرفی مستقیم نیروی کار به واحدهای تولیدی خبر داد.

سعید فلاح نژاد رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه جهادی اشتغال استان، فراخوان بزرگ معرفی مستقیم نیروهای کار به واحدهای تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود و از کارفرمایان محترم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ درخواست می کنم تا در صورت نیاز به نیروی کار، لیست کامل فرصت‌های شغلی مورد نیاز به همراه تعداد نیروی کار را به این اداره اعلام کنند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه گفت: پس از تفکیک مشاغل مورد نیاز، اقدامات مربوط به اطلاع رسانی و فراخوان اقدام و پیش بینی می شود در هفته پایانی آذر ماه فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال با محوریت شهرستان ساوجبلاغ برگزار شود.

کارفرمایان می‌توانند علاوه بر مراجعه مستقیم و حضوری به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، به صورت تلفنی نیز با شماره گیری ۰۲۶۴۴۲۲۲۹۱۵ و ۰۲۶۴۴۲۲۴۰۴۵ داخلی ۶ یا ۱۱۸ نیازها و فرصت‌های شغلی خود را اعلام تا در جلسه‌ای که به ریاست فرماندار شهرستان ساوجبلاغ برگزار خواهد شد، حضور یابند.

سعید فلاح نژاد در پایان گفت: روش‌های اطلاع رسانی ثبت نام کارجویان عزیز جهت معرفی به واحدهای تولیدی نیز در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع عموم جوانان و کارجویان عزیز خواهیم رساند تا بر اساس جدول مشاغل مورد نیاز فرصت‌های شغلی خود را انتخاب و در روز فراخوان در محل برگزاری برنامه حاضر و به صورت مستقیم با کارفرمایان مذاکره و جذب فرصت‌های شغلی شوند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18068

برچسب ها