• برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
1
فرماندار کرج:

بدون مجوز در کرج گلخانه احداث کنید

  • کد خبر : 18062
  • 21 آبان 1402 - 9:48
بدون مجوز در کرج گلخانه احداث کنید
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: با تدابیر استاندارمحترم در رفع موانع تولیدی و تسهیلاتی که دولت سیزدهم فراهم نموده است، این امکان فراهم شده تا متقاضیان بتوانند در کرج گلخانه احداث کنند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، دکتر یحیی رمضانی با اعلام این خبر افزود: سابقا افراد برای توسعه کشت و کارهای گلخانه ای نیازمند اخذ مجوز و طی مراحل مختلفی بودند اما امروز این امکان فراهم شده تا بدون هر گونه مانعی متقاضیان بتوانند برای گلخانه خود را تاسیس کنند.

وی افزود: ۱۲ درصد استان عرصه کشاورزی است و در زمینه تولیدات کشاورزی در تعدادی از شاخص ها رتبه اول کشور را داریم.

فرماندار کرج با اشاره به نمونه ای از تولیدات کشاورزی صادراتی کرج گفت: بسترهای برای توسعه کشت و کار در کرج فراهم است امروز یکی از گلخانه های فعال کرج گل رز را در زمین های کشاورزی ما تولید می کند و با بسته بندی های ویژه از طریق فرودگاه پیام برای هتل های کشورهای همجوار صادر می شود.

رمضانی بیان کرد: احداث مزرعه یک میلیون قطعه ای مرغداری در کرج آغاز شده است و این امر در زمینه خودکفایی اقتصادی و داخلی ما نقش بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: با تسهیلاتی که دولت محترم برای توسعه کشت گلخانه ای در استان ایجاد شده است زمینه اشتغالزایی اکثر فارغ التحصیلان کشاورزی نیز فراهم می باشد.

فرماندار کرج تصریح کرد: از تمامی صاحبان سرمایه داران برای سرمایه گذاری طرح های زودبازده در کلانشهر کرج استقبال می شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18062