• برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
2
مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز:

پایلوت عملیات ارسال لیست هوشمند حق بیمه در استان‌ البرز

  • کد خبر : 18039
  • 21 آبان 1402 - 7:35
پایلوت عملیات ارسال لیست هوشمند حق بیمه در استان‌ البرز
به منظور هوشمند سازی فرآیندها با هدف متمرکزسازی، تمامی مراحل دریافت و پرداخت لیست حق بیمه کارفرمایان اداره کل استان البرز به صورت هوشمند در خواهد آمد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز، داود سعد زاده مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اعلام این خبر گفت: در راستای هوشمند سازی فرآیندها، تمامی مراحل دریافت و پرداخت لیست حق بیمه کارفرمایان، این طرح در اداره کل استان البرز به اجرا درخواهد آمد .

داود سعد زاده افزود: هدف از اجرای این طرح تسهیل در فرآیند پرداخت حق بیمه و جلوگیری از انباشت مطالبات سازمان به منظور ارائه تعهدات هرچه بهتر به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می باشد .
مدیرکل تأمین اجتماعی استان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ماه های گذشته کارفرمایان توصیه کردند جهت بررسی عملکرد لیست هوشمند کارفرمایان محترم نسب به تنظیم و ارسال لیست حق بیمه طبق سامانه جدید در اسرع وقت اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان ماه فرصت چندانی باقی نمانده گفت : مزید امتنان است این همکاری انجام شود تا بیمه شدگان نیز از مزایای این طرح که همان دسترسی سریعتر به استفاده از خدمات درمانی سازمان است برخوردار شوند و همچنین همکاران ما نیز فرصت این را داشته باشند تا ایرادات احتمالی این طرح را مرتفع نمایند .

سعدزاده در پایان به منظور بهره برداری کارفرمایان از راهنمای کاربری گفت: پیامک اطلاع رسانی برای کلیه کارفرمایان ارسال و کارگزاری های رسمی وشعب تابعه استان آماده همکاری با کارفرمایان به منظور رفع خطاها و اشکالات احتمالی در مراحل آغازین طرح میباشند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=18039