• برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2
شهردار چهارباغ:

آیین رونمایی از پوستر نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و مدیریت شهری چهارباغ برگزار شد

  • کد خبر : 17964
  • 18 آبان 1402 - 13:04
آیین رونمایی از پوستر نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و مدیریت شهری چهارباغ برگزار شد
آیین رونمایی از پوستر نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و مدیریت شهری چهارباغ با حضور مهندس موسوی شهردار چهارباغ، سرهنگ حسنیان فرمانده سپاه شهرستان، پدر شهید مدافع حرم پاسدار اصغر الیاسی، رییس اتاق اصناف، معاونین شهرداری، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج، رییس پلیس فتا شهرستان، رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نخبگان حوزه های اجتماعی و فضای مجازی در سالن جلسات شهرداری چهارباغ برگزار شد.

در ابتدای جلسه شهردار چهارباغ با ابراز خوشحالی از همکاری مشترک شهرداری چهارباغ با سپاه شهرستان، این هم افزایی ها را غنیمت دانسته و بر ضرورت استمرار تعاملات بین طرفین تاکید کرد.

مهندس موسوی افزود: در بخش های عمرانی، فرهنگی اجتماعی و فضای مجازی نظیر:اجرای طرح حرم شهدای گمنام شهرستان، مراسم مذهبی و دینی، مناسبت های تقویمی و.. همکاری های مطلوبی با سپاه شهرستان و بسیج سازندگی داریم.

وی تصریح کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و مدیریت شهری چهارباغ نقطه عطف این همکاری مشترک برای استعدادیابی از بین جوانان متخصص و انقلابی، ارایه طرح برای رفع کاستی ها در حوزه های شهری، ساخت کلیپ، انیمیشن، بهره گیری از هوش مصنوعی و نشر خدمات نظام اسلامی و دولت انقلابی در راستای سیاست های مقام معظم رهبری است.

سپس فرمانده سپاه شهرستان چهارباغ با تقدیر از همکاری موثر مهندس موسوی شهردار چهارباغ و هم افزایی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و مشارکت اتحادیه اصناف ابراز امیدواری کرد رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و مدیریت شهری چهارباغ در سطح استان و کشور بدرخشد.

سرهنگ حسنیان افزود: با توجه به تاکیدات مهم مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی، وظیفه تک تک ماست با دانش کافی و هوشیاری در این حوزه فعالیت کنیم.

وی تصریح کرد:ما در ادای تکلیف و احقاق حق و روشنگری در فضای مجازی عقب هستیم و متاسفانه دشمن در ترویج ابتذال و نشر تفکرات استکباری فعالیت زیادی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دارد و این می طلبد با آموزش، تعهد، پشتکار و تخصص وارد میدان فضای مجازی شویم که کمتر از کارزار و جنگ نیست.

گفتنی است پیش از سخنان شهردار چهارباغ و فرمانده سپاه شهرستان، دکتر صادق بابکان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری چهارباغ به تشریح فرایند اجرای رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و مدیریت شهری چهارباغ پرداخت و خواستار مشارکت جوانان، نخبگان و کارشناسان حوزه های فضای مجازی ادارات در این رویداد مهم شد.

دکتر بابکان افزود: در این رویداد شاهد رقابت گروه های اجتماعی در بخش های تولید بازی های ویژه تلفن همراه، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه، پویانمایی(موشن گرافی، استاپ موشن،کات اوت،کمیک موشن) پوستر و اینفوگرافیک و هوش مصنوعی (متاورس) خواهیم بود،

همچنین جواد جوکار مسوول فضای مجازی و بسیج رسانه سپاه چهارباغ نیز با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام و شرکت در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و مدیریت شهری چهارباغ گفت: رقابت در روزهای 25 و 26 آبان بین گروه های شرکت کننده در پارک علم و فناوری کرج برگزار و در نهایت علاوه بر اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر، تولید محتوای سفارشی ادارات از شرکت کنندگان خریداری خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مسوولین شهرستان چهارباغ از پوستر نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و مدیریت شهری چهارباغ رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17964

برچسب ها