• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
فرماندار ساوجبلاغ:

جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

  • کد خبر : 17958
  • 18 آبان 1402 - 11:24
جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد
جللسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار محترم و با حضور حجت‌الاسلام مختاری امام جمعه محترم، دکترحدادی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر مشهدی بازرس کل محترم استان البرز، بخشداران، شهرداران، مدیران ادارات و دستگاههای شهرستان و دهیاران برگزار شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ابتدای جلسه گفت: امسال سال مهم و حساسی برای ملت و کشور ما است و مردم شریف ایران اسلامي در یک مانور عظیم سیاسی و اجتماعی، در پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد و با تحقق مشارکت حداکثری خود، برگ زرین دیگری را در کتاب گران‌سنگ انقلاب مان نقش می زنند.

دکتر البرزی افزود: در ماه‌های آخر منتهی به انتخابات، ضمن وجود حجم سنگینی از کار اجرایی، نخواهیم گذاشت تا ذرّه ای وقفه در کار انتخابات ایجاد شود.
وی ادامه داد: ما بعنوان نمایندگان دولت، مجری و برگزار کننده انتخابات هستیم و بایستی بسیاری از ملاحظات را در نظر گرفته، و خیلی از موارد را رعایت کنیم.
دکتر البرزی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به اعضای شورای اداری، بخشداران، شهرداران و دهیاران افزود: مبادا به گونه ای عمل بکنید که طور دیگری برای مردم تلقی شود و سلامت برگزاری انتخابات خدشه دار گردد.
وی در ادامه تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح را بعنوان دو هدف عمده و امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را ۴ استراتژی و راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات دانست که به یاری امام زمان (عج) و با تلاش همگان محقق خواهد شد.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در پایان با قدردانی از پشتیبانی های امام جمعه عزیز و نماینده پرتلاش شهرستان در تمامی مراحل خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان، و از همکاری و زحمات اعضای شورای تأمین، مدیران ادارات، بخشداران، شهرداران، همکاران ستادی، دهیاران به عنوان خط مقدم خدمت به مردم و از خبرنگاران به عنوان خبر رسانان انقلاب تقدیر و تشکر کردند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17958

برچسب ها