• برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1
معاونت خدمات شهری شهرداری هشتگرد:

بازدید معاونت خدمات شهر از جدولگذاری در بخش شمالی بازارچه دستفروشان در بلوار خبرنگار

  • کد خبر : 17947
  • 17 آبان 1402 - 19:37
بازدید معاونت خدمات شهر از جدولگذاری در بخش شمالی بازارچه دستفروشان در بلوار خبرنگار
مهندس عیسی بیگلو معاونت خدمات شهر از جدولگذاری خیابان فرعی در بخش شمالی بازارچه دستفروشان در بلوار خبرنگار بازدید کرد.

عیسی بگلو گفت : با تدبیر شهردار محترم و تشکیل اکیپ واحد امانی بسیاری از نیازهای شهرداری بویژه در زمینه ترمیم و تعویض جداول معابر اصلی و فرعی و کفپوش پیاده رو ها و بهسازی بوستانهای شهر توسط این واحد صورت می پذیرد که بعلت عدم نیاز به طی تشریفات قانونی و محدودیتهای قراردادهای عمرانی و استفاده از توان کارکنان شهرداری ، شاهد اقدامات به موقع این واحد هستیم .

وی گفت : طی سه ماهه اخیر جدولگذاری بصورت نهر کانیو ، جدول روسی ، تک جدول و کانال کشی بالغ بر ۲۲ مقطع از معابر اصلی و فرعی شهر با متراژ بالغ بر ۳۰۰ متر طول توسط حوزه معاونت خدمات شهری انجام شده و تا حد امکان این اقدامات قبل از شروع فصل سرما استمرار خواهد داشت .

وی در بخش دیگری با تقدیر از زحمات کلیه مسؤلین واحدها ، متصدیان و کارشناسان ، رانندگان و کارگران زحمتکش حوزه معاونت خدمات شهری ، از اقدامات گسترده برای بهسازی معابر و تسهیل در تردد عابرین و خودروها خبر داد.

وی بیان کرد : تعمیر تیرهای برق فرسوده و تامین روشنایی بوستانها ،میادین و معابر ، ساخت و نصب و تعویض پلهای فلزی و دریچه ها ، ترمیم موقت آسفالت معابر ، بهسازی کانالها و لایروبی آب روها و همچنین تعمیر و آماده سازی ماشین آلات سنگین و سبک در واحد موتوری از جمله این اقدامات بوده است.

عیسی بگلو درپایان با دعوت از شهروندان برای مشارکت در امور شهر ، از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در زمینه اعلام مشکلات تقدیر وتشکر نمود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17947

برچسب ها