• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
ثبت دومین مناسبت محیط زیستی در تقویم رسمی کشور:

۱۵ اسفند روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست

  • کد خبر : 17931
  • 17 آبان 1402 - 18:59
۱۵ اسفند روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از ثبت دومین مناسبت رسمی محیط زیستی در تقویم رسمی کشور خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از ثبت دومین مناسبت رسمی محیط زیستی در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت: در نتیجه اهتمام دولت مردمی سیزدهم و اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی کشور به موضوع حفاظت و صیانت از محیط زیست، بعد از “روز زمین پاک” که  نخستین مناسبت محیط زیستی در تقویم رسمی کشور بود، پانزدهم اسفند ماه به عنوان روز “آموزش همگانی حفظ محیط زیست” نام‌گذاری و در تقویم رسمی کشور ثبت شد.
وی، ثبت روز “آموزش همگانی حفظ محیط زیست” در تقویم رسمی کشور را اتفاقی ارزشمند برای جامعه محیط زیستی کشور دانست و گفت:  آموزش در زمینه محیط زیست یکی از گام‌های اساسی برای حفظ و صیانت از محیط زیست کشور است. لذا این اتفاق مبارک را به جامعه محیط زیستی ایران و همکارانم در سازمان حفاظت محیط زیست  تبریک می‌گویم و امیدوارم سرآغاز مهمی برای گسترش سواد محیط زیستی و نسل‌سازی برای آینده کشور باشد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در پایان خاطرنشان کرد: از عنایت و توجه دولت سیزدهم و شورای محترم فرهنگ عمومی کشور به موضوع آموزش محیط‌زیست، تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17931