استان البرز، پیشگام دربرگزاری مسابقات بازیهای رایانه ای دیجیتال در کشور

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان البرز ،دومین دوره مسابقات بازی‌های ویدئویی البرز با برگزاری مسابقات حضوری بازی آفلاین فیفا 2023حدود 300 نفرپسر  و کراش 250 نفر پسر و 50 نفر دختر با مشارکت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و اداره آموزش و پرورش ناحیه یک  کرج  ساعت 10 صبح آغاز تا برترین ها مشخص شوند .
مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان البرز گفت: یوم الله 13 آبان یادآور طلیعه انقلاب دوّم و تسخیر لانه جاسوسی و فساد استکبار جهانی است و این روز را که سالروز تبعید معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) به ترکیه است هرگز مردم قدرشناس ایران زمین به فراموشی نخواهند سپرد و به خوبی به یاد خواهند آورد که در چنین روزی چگونه تعداد کثیری از دانش آموزان بی گناه و انقلابی که افکار پلید رژیم طاغوتی را بر نمی تابیدند و خواستار براندازی حکومت منحوس پهلوی بودند به خاک و خون کشیده شدند.
دبیر ستاد اطلاع رسانی دولت دراستان البرزگفت: با فصل الخطاب  قرار دادن منویات و خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی ) در تمامی زمینه ها و عرصه های ، فرهنگی ، هنری و رسانه ای ،  مقاومت جانانه در برابر تحریم های رژیم استکباری غرب و دست نشانده های پلید وی نقش مؤثری را از خود برجای گذاشته اند ، همچنان  این تلاش ها را با یاری خداوند متعال و با عنایت به جانفشانی  شهدای گرانقدرمان ، از جمله شهدای امنیت ، شهید آرمان علی وردی و شهید عجمیان که در سالگرد این شهید هستیم  ودیگر شهدای این عرصه ، روز به روز افزایش خواهیم داد .
.
سعید جابری انصاری در آئین آغازین  این رویداد با اشاره به سرعت پیشرفت تحولات فناورانه و تنوع ابزارهای سرگرمی در دنیا گفت: یوم الله 13 آبان یادآور حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی وحکومت کودک کش صهیونست در راس آن  شیطان کبیر، آمریکای جهانخوار است و برای پاسداشت وحمایت از کودکان بی دفاع ومظلوم فلسطین وغزه ،  مسابقات بازیهای رایانه ای را در استان البرز با مشارکت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در رده های سنی مدارس برگزارمی کنیم .
مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان البرز افزود : ما می‌توانیم با یک انتخاب درست، مصرف‌کننده خوب بازی‌های دیجیتال باشیم. انتخاب بازی، هم‌بازی و محیط مناسب می‌تواند ما را به یک مصرف‌کننده خوب بازی‌های دیجیتال تبدیل کند. امروز خانواده‌ها باید نسبت به این ابزار نوین سرگرمی اطلاعات کافی داشته باشند و در کنار فرزندان‌شان قرار گیرند.
وی افزود:.شرکت‌های بازی‌سازی تجاری امروز به دنبال جلب توجه فرزندان ما هستند و از توجه مخاطبان کودکان و نوجوان نسبت به بازی‌ها منفعت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در جهت اهداف مورد نظر خود را کسب می‌کنند. همراهی خانواده‌ها در این فضا در کنار فرزندان و درک جذابیت‌های این رسانه برای بچه‌ها از طرف والدین و افزایش سواد بازی می‌تواند بازی‌های ویدئویی را به ابزاری کاملاً قابل استفاده تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا