ما کارگزارانِ دولتِ صادق الوعد هستیم

دکتر محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به همراه اعضای شورای اسلامی و مدیران شرکت عمران شهر مِهستان و تعدادی از مسئولین شهری و شهرستانی از برخی پروژه های این شهر بازدید کردند.
در این برنامه، فرماندارشهرستان و همراهان از پروژه ی بازسازی آسفالت بلوار امام رضا(ع) و پروژه ی مسکونی آرتین (روماک سابق) در فاز ۷ و پروژه ی مسکونی ویلایی مشاهیر در فاز ۳ بازدید و شرایط مختلف آن ها را بررسی کردند و دکتر البرزی دستورات لازم را جهت هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه ها و تسریع در به ثمر رسیدن پروژه ها صادر کرد.
فرماندار ساوجبلاغ پس از بازدید از آماده سازی بلوار امام رضا(ع) در فاز ۷ گفت : همانطور که به مردم عزیز مهستان وعده داده بودیم، دیروز دهم آبان ماه پروژه ی خط انتقال و آبرسانی به شهرهای همجوار از سوی امور آب در این محور تکمیل و پروژه جهت انجام کارهای روبنایی به شرکت عمران تحویل داده شد و به سرعت پیمانکار مربوطه با تجهیزات و ماشین آلات در محل مستقر شده و هم اکنون عملیات اجرایی بازسازی و آماده سازی جهت ترمیم آسفالت این محور در حال اجراست.
دکتر البرزی پس از بازدید از پروژه ی آرتین افزود: با یاری و لطف خدای مهربان در تابستان امسال ۱۴۴ واحد از این پروژه که بیش از یک دهه متوقف و رها شده بود طبق وعده‌ای که داده بودیم، به مالکان تحویل داده شد و با تلاش شبانه روزی ۱۲۰ واحد دیگر نیز طبق برنامه در پایان آذرماه تحویل خواهد شد.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در خصوص پروژه ویلایی مشاهیر نیز دستور برگزاری جلسه ای اختصاصی را با طرفین این پروژه صادر کرد تا با بررسی جزییات، تصمیمات لازم اتخاذ شود و روند تحویل واحدها به مالکان تسریع و تسهیل گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا