• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز:

فراهم شدن امکان نوبت دهی اینترنتی شعب قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

  • کد خبر : 17495
  • 10 آبان 1402 - 12:16
فراهم شدن امکان نوبت دهی اینترنتی شعب قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز اعلام کرد که امکان دریافت نوبت برای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از طریق سایت Adliran فراهم شده است.

مهدی شمسی با اعلام به روزرسانی سامانه‌های الکترونیک قوه‌قضاییه در سطح استان البرز، گفت: عموم مردم استان می‌توانند با استفاده از امکان خودکاربری در سامانه خدمات الکترونیک قضایی به آدرس اینترنتی Adliran.ir به صورت برخط و از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی خود، از شعب قضایی یا از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور و بدون محدودیت مکانی، وقت حضور اخذ کنند.
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز اضافه کرد: با توجه به تراکم کاری شعب قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، حضور بدون دریافت نوبت اینترنتی، نیازمند به صرف زمان‌های طولانی در محل شعبه یا در محل دفتر خدمات الکترونیک قضایی است.
شمسی متذکر شد: از طریق نوبت دهی اینترنتی، مراجعین می توانند به صورت رایگان و فقط با استفاده از گوشی تلفن همراه خود یا رایانه شخصی، وقت برای حضور در محل شعب قضایی یا در محل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سراسر کشور اخذ کرده و با مراجعه در ساعت مقرر نسبت به انجام امور قضایی خود اقدام کنند.

 

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17495