• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
مدیر عامل گاز البرز:

با کمبود کنتور مواجه نیستیم

  • کد خبر : 17483
  • 10 آبان 1402 - 11:51
با کمبود کنتور مواجه نیستیم
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای محور کرج به کندوان و طالقان نتیجه برنامه ریزی جهادی بوده عنوان کرد: شایعه منتشر شده در مورد کمبود کنتور را تکذیب می کنم.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت درباره اشتراک پذیری مردم روستاهای محور کرج به کندوان -جاده چالوس-بیان کرد: گازرسانی به روستاهایی که در دل طبیعت کوهستان قرار دارد اتفاقی نبوده بلکه بر اساس برنامه ریزی و هدف گذاری جهادی بوده است.

وی ادامه داد: در فرهنگ جهادی هیچ گاه یک پروژه به صورت اتفاقی رقم نمی خورد بلکه علاوه بر برنامه ریزی، هدف گذاری و تعیین استراتژی تعهد، ایثار و از خود گذشتگی هم چاشنی کار می شود که عنوان جهادی بر پروژه اطلاق می گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز ادامه داد: پروژه گازرسانی به روستاهای محور کرج به کندوان نیز یک کار جهادی بوده و اکنون از همه ساکنان این روستاها توقع داریم تا به سرعت اشتراک پذیری را انجام دهند.

غفاریان اظهار کرد: این شرکت با کپی شناسنامه یا کپی مدرکی که نشان دهنده مالکیت فرد بر ملک باشد فرایند اشتراک پذیری را به جریان می اندازد و مشترکانی که ملک ورثه ای دارند و سندی برای مالکیت در دست ندارند به شرط آنکه شورا مالکیت آنان را تایید کند فرایند گازرسانی به آنان در دستور کار قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه تاییدبیه نظام مهندسی با عملکرد و خدمات رسانی شرکت گاز متفاوت است، خاطر نشان کرد: لوله کشی داخل ملک بر عهده متقاضی محترم بوده و شرکتی که اقدام به عملیات لوله کشی داخل ساختمان می کند باید مدارک به تایید نظام مهندسی ارائه دهد و در این فرایند شرکت گاز هیچ مسئولیتی ندارد تا زمانی که نتیجه تست را بارگذاری می کنند و بعد از این کنتور توسط شرکت گاز نصب می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: این شرکت از دو ماه پیش آمادگی واگذاری اشتراک داشته و بر اساس شایعاتی که منتشر شده شده که با کمبود کنتور مواجه هستیم از این تریبون استفاده کرده و این شایعه را تکذیب می کنم و از اشتراک پذیری مردم استقبال می کنیم و به محض صدور تاییدیه نظام مهندسی کنتور برای مشترک نصب می شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17483

برچسب ها