• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرماندار ساوجبلاغ:

جلسه هماهنگی اعزام به اردوهای راهیان نور

  • کد خبر : 17476
  • 09 آبان 1402 - 23:48
جلسه هماهنگی اعزام به اردوهای راهیان نور
جلسه هماهنگی اعزام دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مردم شهرستان ساوجبلاغ به اردوهای راهیان نور با حضور دکتر البرزی فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه وجمعی از مدیران و نمایندگان ادارات ودستگاههای شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با بیان اینکه در اردوهای راهیان نور که امروز مورد طمع و هجمه دشمنان است، می شود اقشار جوان و نوجوان را مصون سازی کرد و از ضربات امواج فرهنگی دشمن بیمه نمود.

وی افزود: این اردوها بهره برداریهای فراوان معنوی و فرهنگی دارند و باید جوانان و نوجوانان بیشتری را به اینگونه اردوها جذب کنیم تا با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به این قشر مهم وحساس، آینده روشنی را برای تعالی بیشتر در مدیریت سطوح جامعه ترسیم نماییم.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ گفت: مسئولان شهرستان برای اعزام افراد به اردوهای راهیان نور از هیچ کمک و مساعدتی دریغ نخواهند کرد و در جهت تسهیل و تشویق اعزام اقشار مختلف به این اردوها همکاری می کنند.
دکتر البرزی تصریح کرد: بایستی در مقابل تاکتیک‌های هجومی و شبیخون فرهنگی دشمن، تاکتیک‌های فرهنگی انقلابی با موضع تهاجمی داشته باشیم.
وی در پایان افزود: مهندسی فرهنگی توسط متولیان امر، می‌تواند در انتقال مفاهیم و تاثیرگذاری بر دل‌های جامعه مخاطب بهتر و بیشتر عمل نماید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17476

برچسب ها