• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مخابرات انقلاب صنعتی چهارم:

برگزاری اولین همایش مخابرات و انقلاب صنعتی چهارم در منطقه البرز

  • کد خبر : 17416
  • 09 آبان 1402 - 17:17
برگزاری اولین همایش مخابرات و انقلاب صنعتی چهارم در منطقه البرز
اولین همایش مخابرات و انقلاب صنعتی چهارم با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سالن همایش شهید رشیدی منطقه البرز برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه البرز، اولین همایش مخابرات و انقلاب صنعتی چهارم با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاون استانداروفرماندار ویژه شهرستان کرج، مدیر مخابرات منطقه، مدیران استانی و جمعی از کارکنان در سالن همایش مخابرات منطقه البرز برگزار شد.

در این همایش دکتر بیان مدیر منطقه ضمن خیر مقدم به حضار با اشاره به انتصاب مخابرات منطقه به عنوان دبیرخانه دائمی شرکت در حوزه انقلاب صنعتی به تشریح و چگونگی برگزاری جلسات در ۵ محور ابلاغی شرکت و طراحی و تدوین سیاست های اجرایی و عملیاتی، ایجاد شبکه هم افزایی و هم آفرینی، با مشارکت مجامع علمی، دانش بنیاد، نوپا و صنعتی ، طراحی زیست بومی انقلاب صنعتی پرداخت.

در همین راستا اعضای کمیته در خصوص مباحث رانش ابری ، اینترنت اشیا ، کلان داده‌ها و کشاورزی نسل چهارم به ارائه گزارش پرداختند.

در ادامه مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت با بیان اینکه نوآوری دیجیتال با هم‌افزایی تمام پیشران های حوزه ارتباطات و استفاده از توانمندی های زیرساختی ممکن است، اظهارداشت: توسعه کسب و کار در بخش های پیشران مانند اینترنت اشیا با هدف سودآوری و تحول در زیست‌بوم فناوری کشور، ورود مطمئن به درگاه های انقلاب صنعتی چهارم را در صنایع ارتباطی کشورمان رقم می زند.

وی با اشاره به موضوع مردمی کردن اقتصاد به عنوان یکی ازبحث های مهم در بیانات رهبری در ابعاد انقلاب صنعتی افزود: مردمی کردن اقتصاد اگر به درستی صورت گیرد کلید موفقیت اقتصاد ما است.مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ارتقای شرکت های دانش بنیان در سایه حمایت از شرکت‌های بزرگ و همکاری تمام عیار و هم افزایی این برندهای شناخته شده امکان پذیراست.افزود : انقلاب صنعتی چهارم، با ورود سرمایه و خروج درآمد که نوآوری های شرکت مخابرات و تمام ظرفیت ارتباطی کشور را پای کار پیشرفت و خلاقیت بیاورد، تحقق می یابد.

درپایان نیزدکتر باقری مدیرکل توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران مطالبی در خصوص انقلاب صنعتی ایراد کردند. و در همین خصوص تفاهمنامه شرکت مخابرات ایران به نمایندگی مهندس سلطانی با هدف رشد و توسعه کسب و کار و ورود به عرصه فناوری های دیجیتالی با شرکت توسعه صنایع ارتباطی آوا به نمایندگی مهندس ریاضی، رییس هیات مدیره این شرکت به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17416

برچسب ها