• برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
1
شهرداری گلسار:

آغاز عملیات آسفالت معابر جدول گذاری شده در سطح شهر گلسار

  • کد خبر : 17383
  • 08 آبان 1402 - 21:02
آغاز عملیات آسفالت معابر جدول گذاری شده در سطح شهر گلسار
بعد از ساماندهی و جدولگذاری تعدادی از معابر سطح شهر که از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری نیاز به اصلاح و جدول گذاری داشتند عملیات آسفالت ریزی در این معابر در حال انجام می باشد .

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی شهرداری گلسار، مهندس گودرزی شهردار گلسار در این خصوص با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی و جدولگذاری تقاطع بلوار آیت الله طالقانی و شهید سلیمانی ، انتهای کوچه دوازدهم ،کوچه شهید مهرانی و معابر فرعی جنب کانال آب خیابان شهید بهشتی به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و هدایت آب های سطحی آغاز گردیده بود ، گفت: با اتمام این پروژه شاهد ساماندهی و بهسازی معابر هستیم.

شهردار گلسار بیان داشت: شهرداری گلسار پیوسته و بدون توقف پروژه‌های مختلفی را جهت اجرا در نقاط مختلف شهر با اولویت نقاط کمتر برخوردار در دست اقدام دارد که در این میان به اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت‌ریزی و ترمیم آسفالت در معابر، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در معابر و شریان‌های اصلی شهر به شکل ویژه‌ای توجه شده است. با توجه به نیازسنجی‌هایی که صورت گرفته، عملیات بهسازی معابر سطح شهر در برخی از نقاط به انجام رسیده و این موضوع جهت اجرا در سایر موقعیت‌های مدنظر نیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است تمام تلاش مجموعه شهرداری بر این است که بتواند پروژه های عمرانی را با توجه به منابع مالی که در اختیار دارد به مناسب ترین شکل ممکن برنامه ریزی کرده و پس از انجام کار کارشناسی به گونه ای مطلوب و عادلانه در تمام نقاط شهر گلسار به مرحله اجر در آورد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17383