• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
معاون فنی دیوان محاسبات استان:

تعامل موثر و سازنده روسا و مدیران دانشگاه با دیوان محاسبات استان البرز

  • کد خبر : 17304
  • 07 آبان 1402 - 12:05
تعامل موثر و سازنده روسا و مدیران دانشگاه با دیوان محاسبات استان البرز
معاون فنی دیوان محاسبات استان به همراه مدیر حسابرسی و سرحسابرس حوزه بهداشت ، سلامت و تحقیقات دیوان محاسبات استان البرز طی نشستی با معاون توسعه ، مدیریت و منابع و مدیر امور مالی دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی، در این دیدار بر برنامه ریزی دقیق و منظم ، تعامل موثر و سازنده روسا و مدیران دانشگاه با دیوان محاسبات استان تاکید شد و  پیرامون شفافیت و انضباط مالی وسیاست  ها و اولویت های اساسی دیوان محاسبات با بهره گیری از توان و تجربه ظرفیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی البرز گفتگو و تبادل نظر شد.

این نشست که با حضور غلامرضا عبدی ، معاون فنی دیوان محاسبات انجام شد از فعالیت ها و تلاش های مهدی حسنی در دوران تصدی سرپرستی حسابرسی حوزه بهداشت ، سلامت و تحقیقات تقدیر و عبدالله مقیم تیرگر به عنوان مدیر حسابرسی و سرحسابرس حوزه بهداشت، سلامت و تحقیقات معرفی شد.

دکتر بنده یزدانی ، معاون توسعه به همراه آقای یادگاری مدیر مالی دانشگاه از همکاری و تعاملات موثر آقای حسنی در حوزه سلامت تقدیر کردند و ابراز امیدواری داشتند که با بهره گیری از توان و تجربه آقای مقیم تیرگر بر اساس قوانین و ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی در بخش سلامت فعالیت نمایند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17304