• برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
1
فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت های بسیج رسانه:

لزوم حمایت دستگاه های و نهاد فرهنگی از خبرنگاران

  • کد خبر : 17291
  • 07 آبان 1402 - 11:36
لزوم حمایت دستگاه های و نهاد فرهنگی از خبرنگاران
ابراهیم نوروزی فر در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار داشت: امروز فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که در تعامل با هم در تحقق این فرایند گام خواهیم برداشت و پرچم دار این جهاد خواهیم بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به وضع معیشتی خبرنگاران اظهارداشت: خبرنگاران از حداقل امکانات برخوردار هستند و لازم است با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم دستگاه ها و نهاد های فرهنگی حمایت هایی در این زمینه صورت پذیرد.

نوروزی فر افزود: سازمان بسیج رسانه فارغ از جناح بندی های سیاسی ، همواره بدنبال جذب و حمایت اصحاب رسانه جهت تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و تربیت خبرنگار انقلابی همچنین حرفه ای عمل کردن بمنظور حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان های انقلاب همچنین حرکت در راستای منویات امامین انقلاب اسلامی بوده است.

نوروزی فر در پایان خاطر نشان کرد: بسیج رسانه البرز در راستای پیشبرد اهداف و ماموریت های خود در خدمت رسانی به جامعه رسانه‌ای استان با تمام انجمن ها و نهادهای فرهنگی و رسانه ای استان نظیر خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران و … همکاری لازم را خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17291