• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان:

۲ هزار متر مربع از اراضی ملی طالقان رفع تصرف شد

  • کد خبر : 17022
  • 01 آبان 1402 - 19:29
۲ هزار متر مربع از اراضی ملی طالقان رفع تصرف شد
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان گفت: با اقدام یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان ۲ هزار مترمربع از اراضی ملی طالقان رفع تصرف شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از خبرنگار ایرنا، «همایون اسماعیلی » افزود: پس از پیگیری‌های یگان حفاظت و واحد حقوقی اداره منابع طبیعی طالقان و طی مراحل قانونی سرانجام دستور لازم برای اجرای حکم رفع تصرف اراضی ملی واقع پلاک۹۴-اصلی موسوم به حسنجون به مساحت ۲ هزار مترمربع صادرو با همکاری ماموران انتظامی ، یگان حفاظت و شهرداری طالقان این اراضی به بیت المال بازگشت.

وی با قدردانی از همراهی مسوولان شهرستان طالقانبه ویژه مراجع قضایی و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان تصریح کرد: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و همچنین آیندگان است، حفاظت از این ثروت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.

وی همچنین از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت خواست در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی ، در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.

۹۰ هزارهکتار از عرصه ۱۱۲ هزار هکتاری شهرستان طالقان را اراضی ملی تشکیل می دهد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17022