مشاجره ای که منجر به قتل راننده تاکسی در شهرهشتگرد شد

به گزارش کوه سرفراز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی سلیمانی” ، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع يک فقره قتل در ایستگاه تاکسی” شهرک ینگی امام ” شهر هشتگرد ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ سلیمانی افزود: بلافاصله با تشکیل اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی این شهرستان، عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل جرم و انجام تحقیقات لازم مشخص شد احدی از رانندگان تاکسی با یک نفر مسافر مونث بر سر سوار شدن بر دیگر خودروی تاکسی به مشاجره پرداخته که در پی این مشاجره و اختلاف، مسافر مونث با برداشتن سوئیچ خودرو و حمله ور شدن به راننده تاکسی، وی را از ناحیه سر مورد جراحت قرار داده و با بیهوش شدن و افتادن وی بر روی زمین، ضارب اقدام به فرار و ترک محل کرده است.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: راننده تاکسی سریعا با کمک مرذم حاضر در محل، به مراکز درمانی منتقل که به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

وی بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم مورد نظر را در کمتر از یک ساعت در شهر هشتگرد شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: بسیاری از حوادث و جنایت هایی که رخ می دهد، با اندکی صبر و گذشت قابل پیشگیری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا