• برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
5
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز:

دستگیری 29 سارق در 24 ساعت گذشته

  • کد خبر : 1694
  • 13 آذر 1400 - 13:50
دستگیری 29 سارق در 24 ساعت گذشته
در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان کرج که در 24 ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد، 29 سارق دستگیر و 9 خودرو سرقتی از مخفیگاه آن ها کشف شده است.

سرهنگ “محمد معظمی گودرزی” معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور بالا بردن ضریب احساس امنیت در بین شهروندان، برخورد جدی با سارقان و مخلان امنیت در قالب اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 24 ساعت گذشته در سطح شهرستان کرج به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در اخرین طرحی که توسط پلیس کرج در 24 ساعت گذشته به اجرا گذاشته شده، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 29 سارق حرفه ای شده و تاکنون 48فقره انواع اموال مسروقه از مخفیگاه آن ها کشف شده است.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف9 خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این طرح اظهار داشت: همچنین در این طرح38خودرو پلاک مخدوش و 44دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک توقیف شدند.
این مقام انتظامی از جمع اوری32نفر معتاد متجاهر از سطح شهر و کشف بیش از 2 و نیم کیلو انواع مواد مخدر در این طرح خبر داد و گفت: این افراد برای طی مراحل درمان به مراکز باز پروری منتقل شدند.
سرهنگ گودرزی در پایان با بیان اینکه اجرای مستمر طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی رابطه مستقیم با میزان رضایتمندی شهروندان از پلیس دارد، خاطر نشان کرد: از همکاری شهروندان کرجی با پلیس برای اجرای طرح های ارتقاء امنیت صمیمانه تشکر می کنیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=1694