• برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
6
حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات شهر گلسار با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 1691
  • 13 آذر 1400 - 13:46
برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات شهر گلسار با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی
دکتر حدادی نماینده مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از پروژه های عمرانی پارک ۶/۵ هکتاری و ساختمان اداری شهرداری گلسار در جلسه رسیدگی به مشکلات شهر گلسار با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حضور یافت.

در ابتدای جلسه کیاروستا شهردار گلسار ضمن خوش آمد گویی و تبریک روز مجلس در سخنانی بیان داشت: تا کنون وجود دکتر حدادی در شهرستان های حوزه انتخابیه منشأ خیر و برکت بوده است و امیدواریم در این جلسه نیز با حمایت های ایشان شهر گلسار نیز از این خیر و برکت مستفیذ گردد.
شهردار گلسار از اقدام نماینده مردم در مجلس در راستای برگزاری جلسه شهرداران حوزه انتخابیه با دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور در راستای رفع مشکلات مربوطه و دریافت تسهیلات و همچنین پیگیری در راستای تحقق بودجه پروژه های عمرانی تشکر و قدردانی نمود و در خصوص اقدامات انجام گرفته در این مدت از جمله پروژه ترمیم و روکش آسفالت بلوار ولایت مطالبی را عنوان نمود .
کیاروستا در ادامه در خصوص مسائل و مشکلات شهر از جمله: توسعه حریم شهر ، آلایندگی معادن ، عدم استقرار کلانتری در محدوده شهر ، عدم تطابق حوزه جغرافیایی و قضایی شهر ، برداشت بی رویه از بستر رودخانه کردان ، تعلل در اجرای پروژه دیوار ساحلی ، رسیدگی به امورات تقسیمات کشوری در حوزه شهر گلسار ، بررسی اجرای طرح پل روگذر در راستای دسترسی به ضلع شمال آزادراه تهران-قزوین ، رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهر ، کمبود ارزش افزوده ، عدم استقرار دستگاه های خدمات رسان در شهر ، عدم بهره برداری از مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی در راستای رفع مشکل اُفت فشار مطالبی را عنوان و بیان داشت امیدواریم با حمایت های نماینده مردم در مجلس این مشکلات مرتفع گردد.
در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر نیز در خصوص مشکلات: وجود بیشمار اتباع و عدم پرداخت عوارض مربوطه به شهر ، پیشروی در اجرای دیوار ساحلی از ضلع غربی ، کمبود سرانه های آموزشی ، بهداشتی و ورزشی ، کمبود زیر ساخت ها و … مطالبی را عنوان نمودند.
دکتر حدادی در جلسه طی تماس های تلفنی با مسئولین مربوطه برخی از مشکلات را بررسی نمودند و در سخنانی بیان داشت: ما باید تمام تلاشمان را در عمل نشان دهیم و در اجرای امور اولویت بندی مهم است که پیگیری های لازم از طریق مسئولین مربوطه صورت می گیرد .
وی همچنین در خصوص مسائل مطرح شده بیان داشت بایستی مسائل از طریق مکتوب مطرح تا پیگیری های لازم از طریق بنده صورت گیرد.
وی همچنین در خصوص رسیدگی به مسائل فرهنگی و ورزشی ، ایجاد درآمد پایدار ، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و … مطالبی را عنوان نمود .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=1691