• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

رشد ناچیز شاخص بورس

  • کد خبر : 16645
  • 24 مهر 1402 - 11:12
رشد ناچیز شاخص بورس
شاخص کل بورس امروز رشد ناچیزی را تجربه کرد و با افزایش ۴۹۶ واحدی روی دو میلیون و یک هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز (۲۳ مهرماه) با رشد ۴۹۶ واحدی به بیش از دو میلیون و یک هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن اما افت ۱۲۷۱ واحدی نسبت به روز گذشته داشت و رقم ۶۷۸ هزار و ۷۴۵ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۲۵۶ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۳۱۲ میلیارد ریال انجام شد.در این بازار فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی نوری، سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا و معدنی ‌و صنعتی چادرملو جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشتند و به غیر از پتروشیمی نوری و پتروشیمی بوعلی سینا روند صعودی را تجربه کردند.

همچنین در بازار امروز سرمایه شاخص کل فرابورس کاهش ۵۱ واحدی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و روی ۲۴ هزار و ۸۴۸ واحد ایستاد.در این بازار نیز بیش از ۱۵۰ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۵۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان انجام شد.پلیمر آریاساسول، صنعتی مینو، ایران خودرو دیزل، پویا زرکان آق دره، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، صنایع گلدیران و بیمه دی تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس در بازار امروز بودند که در این میان به غیر از ایران خودرو دیزل و بیمه دی دیگر نمادهای مذکور روند نزولی را نسبت به روز گذشته خود داشتند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16645

برچسب ها