• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
مهدی عسگری نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد:

با تصویب هیأت حل اختلاف استان البرز مشکل بیش از ده ساله اهالی شهرک امیرالمومنین(ع) کمالشهر حل شد

  • کد خبر : 16554
  • 21 مهر 1402 - 12:58
با تصویب هیأت حل اختلاف استان البرز مشکل بیش از ده ساله اهالی شهرک امیرالمومنین(ع) کمالشهر حل شد
با توجه به توافق بین شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه جهت رفع مشکل تفکیک اراضی موقوفه شهرک امیرالمومنین(علیه السلام)، مصوبه شورای شهر کمالشهر در هیأت حل اختلاف تایید شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی خانه ملت، با این مصوبه، مالکین اراضی قولنامه ای چنانچه اجاره نامه از اداره اوقاف داشته باشند پس از پرداخت عوارض تفکیک می توانند پروانه ساخت دریافت نمایند.

این اراضی به واسطه اختلاف بین شهرداری و اداره اوقاف و ناهماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط، با مشکلات و موانع اداری مواجه بود که در چندین نوبت بازدید مهدی عسگری از منطقه، مورد گلایه و مطالبه مردم و خانواده معزز شهدا قرار گرفت.

با پیگیری‌های صورت گرفته، توافق‌نامه‌ای بین شورا  و شهرداری کمالشهر با اداره اوقاف منعقد گردید و در شورای شهر کمالشهر به تصویب رسید ولی با ایراد در هیات تطبیق فرمانداری مواجه شد‌، در نهایت با تایید مصوبه شورای شهر کمالشهر در هیات حل اختلاف استان البرز ، این موانع مرتفع و مشکل بیش از ده ساله اهالی شهرک امیرالمومنین(ع) کمالشهر حل گردید.

شایان ذکر است این مشکل مردم، بارها توسط خانواده محترم شهید روح الله عجمیان از مسئولان استان مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفته بود و به برکت این شهید عزیز، مشکل چندین ساله اهالی شهرک مرتفع گردید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16554