• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5
طی نشست برگزار شد:

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با فرماندهان پلیس راه استان

  • کد خبر : 16551
  • 21 مهر 1402 - 12:51
برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با فرماندهان پلیس راه استان
نشست هم‌اندیشی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز و معاونین این اداره کل با فرماندهان پلیس راه البرز با حضور سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، سردارحمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز در نشست هم‌اندیشی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با فرماندهان پلیس راه استان اظهار کرد: همدلی دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله پلیس راه و راهداری رضایت عمومی مردم را در پی دارد.
وی افزود: زحمات اداره‌کل راهداری و حمل ونقل البرز از چشم ما پوشیده نیست، امروز اگر در این حوزه اقدامات قابل توجهی انجام می‌شود، مسئولان این حوزه به ویژه مهندس زندی‌فر تلاش بسیاری دارند.
این مسئول با بیان اینکه ما باید در همه موضوعاتی که به ما محول شده است نهایت تلاش خود را بگذاریم تا در پیشگاه خداوند سرفراز باشیم، افزود: البرز شاهراه مواصلاتی 14 استان کشور است و تردد از این استان به صورت ویژه انجام می‌شود و این میزان تردد، کار را برای مجموعه راهداری حساس‌تر کرده است که امیدواریم با تلاش این مجموعه شاهد ارتقای ایمنی و بهبود وضعیت راه‌های استان باشیم.
در ادامه علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: زیرساخت‌های استان البرز باتوجه به حجم تردد خودرو و کیلومتر محورهای مواصلاتی البرز پاسخگوی کاربران جاده‌ای نیست.
وی افزود: بنده از دو سال و نیم گذشته افتخار خدمت در این استان را داشته‌ام و طی این مدت از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کردیم تا وضعیت راه‌های استان را بهبود ببخشیم.
این مسئول با بیان اینکه در این بازه زمانی اقدامات قابل توجهی در حوزه راه‌های استان انجام شده است، گفت: به عنوان مثال برای اولین بار پروژه بهسازی و هوشمندسازی تونل کندوان در دست اجرا قرار گرفته است.
زندی‌فر توضیح داد: همچنین در حوزه راهدارخانه‌های استان نیز اقدامات قابل توجهی از قبیل مرمت، تعمیر و ساخت راهدارخانه های جدید در دست اجراست که با تکمیل آن یقینا در حوزه خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای گام موثرتری برداشته می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اضافه کرد: در بحث زیرساخت‌های جاده‌ای نیز پروژه چهار بانده کردن محور قزلحصار، جاده سهیلیه، ورودی آتشگاه و برغان در دست اجراست.
وی ابراز کرد: همچنین درحال حاضر پروژه تعمیر و مرمت 80 درصد از سیستم روشنایی محورهای مواصلاتی استان انجام شده که در کاهش تصادفات جاده‌ای و ارتقای ایمنی راه‌های استان تاثیر بسزایی گذاشته است.
این مسئول همچنین بر اجرای طرح ساماندهی وانت بارها تاکید کرد و گفت: با همکاری پلیس راه استان این طرح به طور جد درحال اجراست تا تخلف در این حوزه کاهش پیدا کند.
در ادامه سرهنگ پیمان کرمی نیز بر تعامل بیش از پیش پلیس راه استان و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‍ای البرز تاکید کرد و گفت: با هم افزایی خوب این دو مجموعه سال گذشته حتی یک نفر فوتی بر اثر سقوط سنگ و بهمن در محورهای کوهستانی استان نداشتیم.
وی افزود: همچنین در طی سال گذشته 6 درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات درجاده‌های برون شهری استان با همین تعامل و همدلی کاهش پیدا کرده است.
این مسئول بیان کرد: خوشبختانه راهداری البرز در حوزه وظایف محوله تاکنون موفق عمل کرده است و امیدواریم این اقدامات شایسته ادامه‌دار باشد تا رضایت مردم بیش از پیش فراهم شود.
در پایان این مراسم از فرماندهان پلیس راه استان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

 

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16551

برچسب ها