• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

نمایندگان جامعه کار تولید و تعاون استان با استاندار البرز دیدار کردند

  • کد خبر : 16521
  • 20 مهر 1402 - 13:09
نمایندگان جامعه کار تولید و تعاون استان با استاندار البرز دیدار کردند
نشست صميمي جامعه کار، توليد و تعاون استان با استاندار البرز با حضور ۱۲۰ تن از نمایندگان تشکل های جامعه کار، تولید و تعاون استان با استاندار البرز برگزار شد.

به دعوت مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ۱۲۰ تن از نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، جامعه بزرگ کار تولید و تعاون استان، نشست صمیمانه‌ای با استاندار البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن معرفی حاضرین شرکت کننده در جلسه، گفت: به درخواست روسا و نمایندگان محترم تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، کانون‌های بازنشستگان و شوراهای اسلامی کار، نمایندگان کارفرمایان محترم و کارگران عزیز و همچنین اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان البرز این نشست پیش بینی و مسائل مختلف تشکل ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این جلسه هر یک از نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی در بخش‌های خدمات، صنعت ، کشاورزی، کار و تولید به بیان دیدگاه‌ها و مسائل مربوط به حوزه تخصصی خود به نمایندگی از جامعه بزرگ کار و تولید استان در حضور مقام عالی دولت پرداختند.

در پی این دیدار، استاندار البرز دستور فعال سازی کارگروه تخصصی «مسایل جامعه کار، تولید و تعاون استان» را صادر و مقرر شد به صورت ماهانه مسائل مربوط به موضوعات تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و جامعه کار تولید استان در این کارگروه مطرح و به صورت فصلی نیز جلسات عمومی‌تر با فعالان برگزار شود.

توجه به مسائل تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های مسکن و بهره‌مندی از فرصت‌های بخش خصوصی در خصوص ساخت مسکن و همچنین حل مسائل تعاونی‌های مشکل‌دار از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این جلسه استاندار البرز به حضور موثر جامعه بزرگ کار و کارگری، تشکل‌های صنفی و گروه‌های اجتماعی در افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روی تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16521