• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
شهردار گلسار:

دیدار شهردار گلسار با رئیس کلانتری ۱۲ گلسار همزمان با هفته فراجا

  • کد خبر : 16507
  • 19 مهر 1402 - 18:22
دیدار شهردار گلسار با رئیس کلانتری ۱۲ گلسار همزمان با هفته فراجا
در این دیدار مهندس گودرزی شهردار گلسار ضمن تبریک به مناسبت هفته فراجا و انتخاب سروان محمدی به عنوان ریاست کلانتری نمونه استان البرز که توسط سردار رادان فرمانده انتظامی کشور مورد تقدیر قرار گرفتند. 

گودرزی بیان داشت: متاسفانه با مشکلات و معضلات فرهنگی که امروز در کشور وجود دارد بیشتر مسئولیت مقابله با این ناهنجاری‌های اجتماعی بر دوش پرسنل انتظامی است و جا دارد خدا قوت و خسته نباشید جانانه‌ای به این عزیزان بگوییم.

شهردار گلسار همچنین از زحمات شبانه روزی ریاست و عوامل کلانتری ۱۲ گلسار در برقراری نظم و امنیت شهروندان گلسار تقدیر و تشکر کردند و افزود: امیدواریم بتوانیم مجموعه کلانتری ۱۲ گلسار و شهرداری یک تعامل دوسویه و خوبی با هم داشته باشند و تا شهری منظم و با امنیت پایداری داشته باشیم.

شهردار گلسار در این جلسه در خصوص استقرار کلانتری در محدوده شهر مطالبی را بیان و اظهار داشت: امیدواریم با تعامل مجموعه انتظامی و مدیریت شهری گلسار در آینده ای نزدیک شاهد استقرار کلانتری در شهر باشیم .

سروان محمدی ریاست کلانتری ۱۲ گلسار نیز ضمن قدردانی از تعامل مجموعه مدیریت شهری گلسار با عوامل کلانتری در سخنانی بیان داشت: با توجه به وسعت حوزه استحفاظی کلانتری در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان و مشارکت در انجام مأموریت های سازمانی از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد .

در این دیدار همچنین شهردار گلسار نکاتی در خصوص مشکلات شهر ایراد و جهت حل آنها هم اندیشی و ارائه راهکار نمودند.

 

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16507

برچسب ها