• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
فرماندار ساوجبلاغ:

جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ

  • کد خبر : 16390
  • 17 مهر 1402 - 12:24
جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ
جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار، وبا حضور اعضای هیأت نظارت برانتخابات و تعدادی از معتمدین از سراسر شهرستان در سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری برگزارشد.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تبریک حملات پیروزمندانه جبهه مقاومت فلسطین، گفت: امروز می بینیم هیمنه پوشالی اسرائیل در مقابل رزمندگان مقاومت ناتوان شده و صهیونیست به عجز و ناله افتاده است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، افزود: مردم عزیزمان با دیگر در اسفندماه امسال با حضور پرشکوه خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه بزرگی را رقم خواهند زد و شعور سیاسی خودشان را به رخ جهانیان خواهند کشید.
دکتر البرزی گفت: با تحقق مشارکت حداکثری، دو مسئله مهمِ مشروعیت سیاسی نظام در عرصه بین المللی و محبوبیت نظام و حاکمیت در بین مردم به اثبات خواهد رسید.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: مردم باید بدانند که از آرای آنان صیانت می‌شود و این مهم با درست کار کردن من و شما حاصل می‌شود و امیدواریم در سایه تعامل با هیأت نظارت، انتخاباتی سالم و خوب در تراز انقلاب اسلامی را در شهرستان رقم بزنیم.
وی در ادامه با اشاره به حضور اقشار مختلف در بین معتمدین هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گفت: در جهان امروزی، مردمی‌ترین انتخابات را نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌کند و مردم خودشان در تمامی مراحل برگزاری انتخابات نقش اصلی را دارند.
در پایان سخنان فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، انتخاب اعضای هیأت اجرایی برگزار شد که با آرای معتمدین حاضر در جلسه، ۸ نفر بعنوان عضو اصلی و ۵ نفر بعنوان اعضای علی البدل انتخاب و مشخص شدند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16390