• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز:

بسته فرهنگی پیشگیری از جرایم فضای مجازی در استان البرز تهیه شد

  • کد خبر : 16373
  • 17 مهر 1402 - 11:35
بسته فرهنگی پیشگیری از جرایم فضای مجازی در استان البرز تهیه شد
به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرمِ دادگستری کل استان البرز بسته فرهنگی پیشگیری از جرایم فضای مجازی تهیه شد.

فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز ، از تهیه و تدوین بسته فرهنگی پیشگیری از جرایم فضای مجازی خبر داد و گفت: ماهیت شناسی فضای مجازی و تشخیص شرایط و الزام‌هاي استفاده از آن، بسیار مهم است و برای پیشگیری و مقابله با جرایم این حوزه، اقدامات مؤثری توسط دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های استان انجام شده که یکی از این اقدامات، فرهنگ سازی و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان است.
وی با اشاره به جزئیات این بسته فرهنگی و ضرورت تدوین آن اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، ارتقاء آگاهی‌های شهروندان، از مهمترین عوامل بازدارنده از جرایم است که همسو با دیگر سیاست‌های پیشگیرانه، می‌تواند بسیار مؤثر باشد.
این مقام مسؤول گفت: بسته فوق شامل بروشور، پوستر، موشن‌گرافی، اینفوگرافی و کتابچه با موضوع نکات مهم و کلیدی برای پیشگیری از جرایم و آسیب‌های فضای مجازی است که در مناسبت‌های مختلف به صورت چاپی و در قالب لوح فشرده به شهروندان اهداء خواهد شد.
دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان خاطرنشان کرد: در تهیه این بسته فرهنگی، اثربخش بودن محتوا، ظرفیت پذیرش جامعه‌ی مخاطب و ابزار مناسب برای انتقال پیام؛ به دقت توسط کارشناسان این معاونت تحلیل و بررسی شده تا ضمن مطلوب بودن برای مخاطب، بیشترین اثربخشی را هم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16373