• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

نصب مبلمان شهری جدید در شهر هشتگرد

  • کد خبر : 16310
  • 16 مهر 1402 - 13:14
نصب مبلمان شهری جدید در شهر هشتگرد
با دستور مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد و در راستای زیباسازی محیط شهری و استفاده از مبلمان های با کیفیت برای استفاده شهروندان ، نیمکت های جدید در شهرک ینگی امام نصب شد.

مهندس عیسی بگلو معاونت خدمات شهری با تقدیر از حمایت های شهردار، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر  از فعالیت گسترده اداره سیما ، منظر و فضای سبز این شهرداری برای زیباسازی محیط شهری و فضاهای سبز خبر داد .

وی گفت : با دستور شهردار محترم هشتگرد ، تهیه و نصب نیمکت های بتنی شکیل با مصالح مرغوب در دستور کار حوزه خدمات شهری قرار گرفته و با پیگیری رئیس محترم اداره سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری ، مبلمان های جدید در معابر اصلی شهر نصب گردیدند و از اجرای مرحله به مرحله این طرح و نصب مبلمان‌های مشابه در سایر معابر اصلی و بوستانهای شهر خبر داد .

عیسی بگلو از برگزاری جلسات مستمر برای ساخت و نصب المان ها جدید و نماد های حاوی هویت فرهنگی منطقه در معابر و میادین و بوستان های شهر سخن گفت که در آینده نزدیک از بخشی از آنها رونمایی و شهروندان تلاش زحمتکشان در حوزه زیباسازی را در معابر شهری مشاهده خواهند نمود .

دبیرخانه زیباسازی محیط شهری با مدیریت مهندس آلیانی رئیس اداره سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری هشتگرد در بلوار خبرنگار – ساختمان معاونت خدمات شهری آماده دریافت ایده های اساتید ، کارشناسان و صاحب نظران در زمینه زیباسازی محیط شهری خواهد بود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16310