• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
استاندار البرز در قرارگاه اجتماعی:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی استان در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی

  • کد خبر : 16249
  • 14 مهر 1402 - 14:13
ضرورت بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی استان در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اگر علم و پژوهش در اجرا دخیل شود همپوشانی بسیار خوبی صورت می گیرد و به طور قطع نیل به هدف تسهیل و تسریع می شود.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد توسط وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز در خصوص کنترل و کاهش طلاق، افزود: این امر باید بدرستی مورد بررسی قرار گیرد و چرایی وقوع این پدیده احصا و برای حل آنها چاره اندیشی شود.

وی ادامه داد: باید بررسی ها و پژوهش هایی پیرامون کنترل و کاهش طلاق و علل و عوامل بروز آن در جامعه صورت گیرد تا بر مبنای علم و تحقیقات اساتید مطرح و کارشناسان مجرب و خبره تصمیم سازی شود.

عبداللهی با اشاره به رویکرد قرارگاه اجتماعی استان در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی در ابعاد مختلف، گفت: تاکنون شاهد اثربخشی این قرارگاه در جامعه بوده ایم چراکه رضایتمندی مردم بواسطه اقدامات صورت گرفته مشهود است.

وی افزود: شتاب کارآیی و اثربخشی این قرارگاه باید بیشتر شود و ضرورت دارد در این راستا از ظرفیت های علمی افراد صاحب نظر و تاثیرگذار بهره برداری شود.

استاندار البرز گفت: اگر علم و پژوهش در اجرا دخیل شود همپوشانی بسیار خوبی صورت می گیرد و به طور قطع نیل به هدف تسهیل و تسریع می شود.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته، البرز در مسیر کاهش جرائم قرار دارد از این رو باید مدیران و اعضای این قرارگاه در راستای تداوم این روند طرح و برنامه با قابلیت اجرا ارائه دهند.

عبداللهی گفت: مدیران استان باید ویژگی اجرایی را در خود تقویت کنند چراکه تنها بحث و بررسی در خصوص موضوعات بدون عملکرد، فاقد ارزش است.

وی افزود: البرز همچنان می تواند در ابعاد مختلف، الگوی سایر استان ها باشد و طرح ها و برنامه های موثر خود را به سراسر کشور تعمیم دهد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16249