تسریع در روند رفع خرابی سرویس‌های مسی با استفاده از سامانه آداک در مخابرات منطقه البرز

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه البرز، مهندس علیمرادیان با بیان اینکه پس از تغییر روش در روند رفع خرابی سرویس‌های بر بستر فیبر نوری که طی آن ارجاع کار به پیمانکاران محلی با همکاری معاونت تجاری و اداره فناوری از طریق دسترسی پیمانکاران به سامانه آداک امکانپذیر شد، شاهد اثرات مثبت و تسریع در روند رفع خرابی این سرویس‌ها بودیم لذا پس از طی یک دوره آزمایشی و استفاده از این سامانه توسط مامورین شبکه مرکز مخابرات شهید رجایی ، نواقص موجود رفع و این طرح در سطح همه مراکز منطقه البرز اجرایی شد.

مدیر مخابرات مرکز استان همچنین درخصوص روند فرایند رفع خرابی سرویس‌های مسی بر اساس این رویکرد جدید اظهار داشت؛ سامانه آداک در حال حاضر بر روی گوشی مامورین رفع خرابی فعال و در دسترس می‌باشد تا دراسرع وقت خرابی‌ سرویس ها پیگیری و رفع گردد.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد کاهش مدت زمان رفع خرابی و افزایش رضایتمندی مشتریان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا