• برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
2
فرماندار ساوجبلاغ در آیین کلنگ زنی:

آغاز احداث‌ بیمارستان‌ هشتگرد/پایانی بر محرومیت ساکنین از خدمات تامین اجتماعی

  • کد خبر : 16080
  • 09 مهر 1402 - 1:34
آغاز احداث‌ بیمارستان‌ هشتگرد/پایانی بر محرومیت ساکنین از خدمات تامین اجتماعی
مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۱۹۷ تختی (رسول‌ اکرم ص) در هشتگرد با حضور موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور،استاندار البرز ،امام جمعه وفرماندار ساوجبلاغ ،شهردار واعضای شورای شهر هشتگرد در محل سالن اجتماعات تامین اجتماعی هشتگرد برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز، فرماندارساوجبلاغ طی سخنرانی در این مراسم گفت: اولویت کاری ما در راستای اهداف دولت درراستای گره گشایی و حل مشکلات مردم و همچنین سرانجام رسیدن پروژه های روی زمین مانده و اجرای پروژه های جدید است. ازاین رو پروژه ۱۶۰تختخوابی بیمارستان تامین اجتماعی که ۶سال روی زمین مانده بود با پیگیری‌های صورت گرفته به ثمر رسید و که بااحتساب تخت های بخش اورژانس ۱۹۷ تخت درنظرگرفته شده است کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۱۹۷ تختخوابی بر به نتیجه رسیدن پروژه های پیگیری شده توسط فرمانداری ساوجبلاغ تاکید کرد و گفت:ما رایزنی ها وجلسات رااز فروردین آغاز کردیم و درعرض ۶ماه به یاری خدا شاهد کلنگ زنی بیمارستانی هستیم که سالها مردم ساوجبلاغ انتظارش را می‌کشیدند.

دکتر البرزی تصریح کرد: دراین شهرستان ۷۴هزار نفر بیمه شده و ۱۰۰هزار نفر تبعه بیمه ای در سطح شهرستان داریم، درحالیکه ساوجبلاغ دارای جمعیت ۲۱۴هزارنفر بیمه شده و تعداد ۱۱هزارنفر که به بیمه شده های اصلی ساوجبلاغ اضافه شده می باشد، محروم از خدمات تامین اجتماعی بودند، همچنین با توجه به این آمار درآمد سازمان اجتماعی تا۲۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی یادآورشد:باتوجه به نیاز حوزه اداره کار افراد را معرفی می‌کنیم که تاکنون حدود ۵۰۰ نقررا در شرکتهای جدید مشغول به کار کردیم.

وی درپایان ابرازامیدواری کرد که مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور باتوجه به نیاز و مدت انتظار مردم منطقه هرچه سریعتر مراحل ساخت را به اتمام برسانند تا شاهد افتتاح و بهره برداری از این بیمارستان باشیم. وی خواستار تکمیل و راه اندازی این بیمارستان درکوتاهترین زمان ممکن شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16080

برچسب ها