• برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
6
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

کلنگ‌زنی بیمارستان تأمین‌ اجتماعی درراستای خدمت به مردم غرب استان البرز

  • کد خبر : 16071
  • 09 مهر 1402 - 0:04
کلنگ‌زنی بیمارستان  تأمین‌ اجتماعی درراستای  خدمت به مردم غرب استان البرز
همزمان با آغاز هفته وحدت درمراسمی با حضور علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و استاندار البرز ،امام جمعه وفرماندار ساوجبلاغ، شهردارهشتگرد وجمعی از مسئولان محلی و استانی ، کلنگ ساخت بزرگترین بیمارستان غرب استان البرز سازمان تأمین اجتماعی در شهر هشتگرد به زمین زده شد.

به گزارش کوه سرفراز، دکتر حدادی درمراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۱۹۷ تختی (رسول‌ اکرم ص) در هشتگرد ضمن خداقوت به تمام تلاشگران این پروژه گفت: درپیگیری مطالبات مردم غرب استان در زمینه درمانی بامسئولین،به یاری خدا ازهفته آینده ساخت بیمارستان هشتگرد آغاز خواهد شد، همچنین احداث پلی کلینیک تخصصی نظرآباد درحال پیگیریست وکمتر از یک ماه دیگر این پروژه را نیز کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی در ادامه از پیگیرهای خود در مجلس و رایزنی با وزرا اشاره کرد و گفت: قرار بود کمبود پزشک متخصص بیمارستان های شهر هشتگرد و نظرآباد رفع و تامین شود که هنوز این موضوع حل نشده و ما به جد پیگیر هستیم.

دکترحدادی افزود:درجهت رفع نیاز چهارباغ به بیمارستان ،زمینی۱۶۰هکتاری شناسایی شده و مقرر گردیده با فروش این زمین بتوانیم برای احداث بیمارستان اقدامی داشته باشیم.
نماینده مجلس دربخشی از سخنانش با تاکیدبر توجه ویژه به موضوع تولید سیمان آبیک از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور مهندس موسوی درخواست کردکه توجه بیشتری نسبت به ارائه خدمات به مردم شریف منطقه هیو داشته باشند.

لازم به ذکر است با پیگیری های متعدد علی حدادی در خصوص احداث این بیمارستان ، با پیگیری های نماینده مردم در مجلس، دعوت از مدیرعامل تامین اجتماعی جهت گلنگ زنی و بازدید مراکز تحت پوشش حوزه انتخابیه صورت پذیرفت ،همچنین به جهت تقارن کلنگ زنی این بیمارستان با هفته وحدت نام این بیمارستان بنام مبارک رسول اکرم رسول (ص) ازسوی نماینده مردم انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16071

برچسب ها