زنگ مهر با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در مدرسه موفقیان نواخته شد

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ افزود،: خوشحالیم که در اولین روز از ماه مهر و در امنیت کامل، سال تحصیلی جدید را شروع می‌کنیم و برخلاف نقشه های دشمن که از سال قبل برای پایان شهریور برنامه ریزی کرده بودند، مردم ما اهداف دشمن را نقش برآب کرد و ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز کشور، سال تحصیلی جدید را در امنیتی کامل آغاز می کنند.
وی تصریح کرد: این چیزی جز ولایتمداری، حضور در صحنه، بصیرت و دشمن شناسی مردم نیست و بخش عمده امنیت امروز ما محصول تلاش شبانه روزی کارکنان غیور فراجا و سپاه است.
دکتر البرزی ادامه داد: در شهرستان ساوجبلاغ، بیش از ۴۲ هزار دانش آموز در ۲۱۰ مدرسه و در کنار بیش از ۳ هزار کادر آموزشی، فعالیت تحصیلی خود را آغاز می کنند.
دکتر البرزی همچنین از زحمات و تلاش‌های اعضای شورای آموزش و پرورش که از ماه‌های گذشته طی جلسات هفتگی و با هم افزایی، آغاز سال تحصیلی جدید را برنامه ریزی کردند، تشکر و قدردانی نمود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نهضت مدرسه سازی در استان با سرعت مضاعفی شروع شده و این نهضت با هدف ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان تا پایان دولت محترم سیزدهم ادامه دارد و ما هم بدنبال سهم بیشتری از این مدارس برای شهرستان ساوجبلاغ هستیم.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در پایان گفت: ۱۱ پلاک زمین در شهر هشتگرد و ۸ پلاک مدرسه در شهر مهستان با کاربری آموزشی در نظر گرفته شده که عملیات ساخت آن بزودی آغاز خواهد شد.
وی افزود: امروز در آغاز سال تحصیلی، ۲ مدرسه جدید و همزمان با گرامیداشت هفته بسیج نیز ۲ مدرسه دیگر به فضاهای آموزشی شهرستان افزوده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا