• برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
4
باحضور مسئولین همزمان باهفته دفاع مقدس:

افتتاح شهرک مسکونی ۵۲۵ واحدی نیکان در شهر جدید مهستان

  • کد خبر : 15856
  • 02 مهر 1402 - 0:00
افتتاح شهرک مسکونی ۵۲۵ واحدی نیکان در شهر جدید مهستان
همزمان باآغازهفته دفاع مقدس با حضور استاندار البرز و معاون وزیر راه و شهرسازی ،امام جمعه وفرماندارساوجبلاغ، شهردار وسرپرست شرکت عمران مهستان ومدیرعامل شرکت هومیان بناخرم، پروژه ۵۲۵ واحدی شهرک مسکونی نیکان واقع در شهر جدید مهستان افتتاح شد.

به گزارش کوه سرفراز، مهندس سعید مرادی مدیر عامل شرکت ساختمانی هومیان بنا خرم در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار ما گفت: شهرک مسکونی نیکان در زمینی به مساحت ۳۷۰۰۰ متر مربع احداث گریده است که در این مجموعه کلیه ضوابط مربوط به ساخت و آئین نامه ها و مباحث مقررات ملی ساختمان رعایت گردیده است.
وی افزود: جهت رفاه حال بهره بردران امکاناتی نظیر زمین فوتبال و تنیس، پارک کودک، باغ گیلاس و فضای سبز قابل توجه در نظر گرفته شده است که این شهرک را از کلیه پروژه های احداث شده متمایز می نماید.
مهندس مرادی تصریح کرد: برای احداث این پروژه از تسهیلات مسکن مهر استفاده شده است که مالكين واحدها با مراجعه به دفتر شركت ميتوانند نسبت به دريافت كليد واحد خود اقدام كنند،در مراسم افتتاحیه امروز نیز کلید یک واحد بصورت نمادین به مالک تحویل داده شد.
مدیر عامل شرکت ساختمانی هومیان بناخرم بااشاره به اینکه در طراحی نما و فضاهای ساختمانی نهایت دقت و ظرافت به کارگرفته شده افزود: تمامی بلوک های ساختمان دارای لابی های زیبا به همراه سالن اجتماعات بوده و همچنین کلیه واحد های مسکونی دارای تراس های بزرگ، با چشم انداز ابدی است که تمام این موارد سبب احساس آرامش ساکنین و لذت بردن از محیط زندگی خواهد بود.





لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15856

برچسب ها