• برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
4
فرماندار فردیس :

۲۱ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در فردیس اجرا می شود

  • کد خبر : 15835
  • 30 شهریور 1402 - 15:33
۲۱ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در فردیس اجرا می شود
جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فردیس جهت برنامه ریزی ویژه برنامه های گرامیداشت این هفته در فرمانداری شهرستان فردیس برگزار شد.

خداداد کاشفی ، فرماندار شهرستان با اشاره به برگزاری ۲۱ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: گرامیداشت یاد وخاطره شهدا، ایثار و ایستادگی ملت بزرگ ایران را به نمایش می گذارد.

کاشفی در ادامه به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرده و اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و انجام فضاسازی با محوریت دفاع مقدس درسطح شهرستان و ادارات بر پایه نمایشگاه ، تزیین ورودی‌ها و نیز سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس باجرای یادواره‌های شهدا در محلات از جمله برنامه هایی است که در این هفته در فردیس اجرا می شود.

وی گفت : نواختن زنگ مقاومت و برگزاری یادوار ه شهدای دانش آموزی و برپایی مراسمات مختلف با محوریت دفاع مقدس در محلات مدارس و میادین از قبیل روایتگری دفاع مقدس، تئاتر خیابانی، کاروان نمادین اعزام به جبهه نیز از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.
وی همچنین به برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی و تفریحی ، تجلیل از شهدای ورزشکار ،پیاده‌روی خانوادگی ، تجلیل از ایثارگران ورزشکار اشاره و برگزاری مانور اقتدار و برپایی ایستگاه‌های صلواتی با فضای دفاع مقدس را نمونه های دیگری از برنامه های هفته مقدس دانست.
فرماندار فردیس برگزاری بازخوانی عملیات شکست حصر آبادان و حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در مراسم نماز جمعه ،سخنرانی یکی از فرماندهان دفاع مقدس به عنوان سخنران قبل از خطبه‌ها و نیز تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس در حوزه صنعت را از دیگر برنامه های این سازمان در طول هفته دفاع مقدس دانست و گفت : غبار روبی قبور مطهر شهدا و برگزاری یادمان‌های شهدای گمنام را به عنوان‌ مراسم پایانی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان صورت خواهد گرفت.
وی یادآور شد که تمامی این برنامه ها با همکاری اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ادارات و پایگاه های بسیج مساجد و محلات شهرستان، ستاد نماز جمعه،بنیاد شهید و سپاه ناحیه امام رضا در تاریخ های مقرر انجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15835