• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
شانزدهمین جلسه ستاد توسعه شهرستان ساوجبلاغ:

۴ مدرسه در سال تحصیلی جدید به فضاهای آموزشی شهرستان مهستان افزوده می شود

  • کد خبر : 15825
  • 30 شهریور 1402 - 15:15
۴ مدرسه در سال تحصیلی جدید به فضاهای آموزشی شهرستان مهستان افزوده می شود
شانزدهمین جلسه ستاد توسعه شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار محترم و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، شهردار واعضای شورای اسلامی شهر مهستان، اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید مهستان و مدیران دستگاههای عضو ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تکریم یاد و خاطره شهدای والامقام، به سخنرانی پرشور رئیس جمهور محترم در اجلاس سازمان ملل اشاره کرد که با سخنان خود لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشید و مدعیان دروغین مبارزه با تروریست را به استهزاء و تمسخر گرفت.

وی در ادامه گفت: شانزدهمین جلسه ستاد توسعه پایدار شهرستان، مختص بررسی و تأمین نیازهای شهر مهستان برگزار شده است و بنا داریم در این جلسات که منبعد بصورت جلسات کارگروه دنبال خواهد شد، انبوه کارهای انجام نشده در سال‌های گذشته را بررسی و به سر انجام برسانیم.
دکتر البرزی افزود: “جلسه بررسی و تأمین نیازهای شهر مهستان” از امروز با عنوان “کارگروه شورای توسعه شهر مهستان” ادامه پیدا می کند و همچنین ستاد توسعه پایدار شهرستان در ۶ کارگروه برای ۴ شهر و ۲ بخش شکل گرفته است و شهرداران و بخشداران شهرستان بعنوان دبیران این کارگروه‌ها منصوب می شوند و در شهرداری و بخشداریها واحدی تحت عنوان دبیرخانه راه اندازی خواهد شد .
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: در دبیرخانه توسعه شهرها و بخش ها، برنامه هایی برای اعضای شوراهای اسلامی در حوزه های مختلف ایجاد خواهد شد و آنها با استفاده از فکر و ایده صاحب نظران، برنامه های خود را برای توسعه شهرها و بخش ها اعلام می کنند و شهرداران وبخشداران نیز بایستی ساز وکارهای اجرایی خود را در این جلسات ارائه دهند و با این کار ادعا می کنیم در آینده نزدیک، شهرستان ساوجبلاغ را به کارگاه سازندگی تبدیل خواهیم کرد.
🔹وی گفت: برنامه فرمانداری برای شهرستان، سیاست گذاری خواهد بود و در جلسات کارگروه شورای توسعه، مسائل را از شهرداران وبخشداران مطالبه و پیگیری خواهیم کرد و همه باید چنان کار کنیم تا حرفی برای گفتن دیگران باقی نماند.
دکترالبرزی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل قطعی آب در شهر مهستان پرداخت و گفت: این نوید را به مردم شریف مهستان می دهم که مشکل قطعی آب شهر را بزودی حل کنیم.
رئیس ستاد توسعه پایدار شهرستان ساوجبلاغ افزود: برای سال تحصیلی جدید، چهار مدرسه به فضاهای آموزشی شهرستان در شهر مهستان افزوده می شود و همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی چندین مدرسه جدید نیز در این شهر به زمین زده می شود.
دکترالبرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پایان با اشاره به مشکلات عدیده در شهر مهستان تصریح کرد: شهر مهستان آنقدر وسیع است که انبوه کارهای انجام شده در دو سال اخیر به چشم نمی آید، ولی چنان برنامه ریزی و اراده کرده ایم با عنایت خداوند طوری پیش برویم تا بتوانیم در طول یکسال، به اندازه ۱۰ سال کار کنیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15825