جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با تأکید بر آماده سازی تمامی مدارس برای حضور دانش آموزان در شهرها و روستاها، گفت: با پیگیری‌های و بازدیدهایی که از مدارس شهرستان بصورت مستمر صورت می پذیرد، کاستی ها تا روزهای آتی رفع خواهد شد و تمامی مدارس آماده میزبانی از دانش آموزان بوده و انشالله سال تحصیلی جدید را باشکوه آغاز خواهیم کرد.

دکتر البرزی افزود: مراسم بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، در تمامی شهرها و روستاها با حضور مسئولین استانی،شهرستانی و محلی برگزار می شود که آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهدای لوح قرآنی و کتاب از برنامه های محوری این مراسم ها خواهد بود.
وی در پایان از تجلیل بسیجیان حاضر در طرح جهادی مربوطه و دهیاران برتر در حوزه زیباسازی مدارس، طی مراسمی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در آذر ماه امسال نیز ۲ مدرسه جدید مورد افتتاح و به فضاهای آموزشی شهرستان افزوده می شود.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان در ادامه جلسه گفت: امسال عملیات اجرایی ۸ مدرسه با تلاش خیرین مدرسه ساز در شهرستان ساوجبلاغ آغاز می شود که ۴ مدرسه در شهر هشتگرد، ۳ مدرسه در شهرمهستان و ۱ مدرسه در روستای آردهه خواهد بود.
نخبه روستا افزود: آغاز عملیات اجرایی ۵ مدرسه نیز توسط شرکت عمران درشهرجدید مهستان، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید کلنگ زنی می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا