• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
رییس شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ:

تنها راه حل رفع قطعی آب در شهر کوهسار و روستای شنده حفر چاه است

  • کد خبر : 15688
  • 26 شهریور 1402 - 7:24
تنها راه حل رفع قطعی آب در شهر کوهسار و روستای شنده حفر چاه است
فلاح پور، رییس شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: برای برون رفت از مشکل قطعی آب در کوهسار و شنده یک حلقه چاه در روستای شنده و یک حلقه چاه در شهر کوهسار حفاری شود.

«سعید فلاح پور» رییس شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ ، عضو شورای اسلامی شهر کوهسار و عضو شورای اسلامی استان البرز عنوان کرد: متاسفانه شهرکوهسار و روستای شنده در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ در تابستان با مشکل قطعی آب مواجه است. مشکلی که حتی باعث شد امام جمعه محترم شهرکوهسار نسبت به این موضوع در یکی از خطبه‌های نمازجمعه اعتراض خود را از شیوه مدیریت آبفا اعلام کند. ️
فلاح پور در ادامه افزود: به منظور رفع مشکل قطعی آب جلسه‌ای با حضور رئیس شورای روستای شنده و رئیس اداره آبفای شهرستان ساوجبلاغ و اینجانب برگزار گردید.
رییس شورای اسلامی شهرستان اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد برای برون رفت از مشکل قطعی آب در کوهسار و شنده یک حلقه چاه در روستای شنده و یک حلقه چاه در شهر کوهسار حفاری شود.
عضو شورای اسلامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص در نظر داریم مطالعاتی به جهت جابه‌جایی و یا احداث مخزن هوایی جدید در ضلع شمالی شهر و به جهت احداث ایستگاه پمپاژ مبنی بر انتقال آب به مخزن هوایی جدید صورت پذیرد.
وی ضمن اشاره به انجام مطالعات و عملیات سه راه گیری شبکه توزیع آب در خصوص زون بندی، عنوان کرد توسعه خط انتقال آب از مخزن هوایی قدیم به مخزن هوایی جدید و توسعه شبکه توزیع آب در ضلع شمالی شهر کوهسار مد نظر است.
فلاح پور در پایان عنوان کرد: یک حلقه چاه جدید در کوهسار و یک حلقه چاه ور روستای شنده در سال جاری و پیگیری تملک تیپه بالای روستای شنده برای احداث مبنع آینده‌ ذخیره در دستور کار قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15688