آئین نامه تشویقی نوسازی و بهسازی طبقه مازاد در بافت‌های فرسوده شهر کرج صد در صد رایگان شد

مریم قهرمانی صارم در خصوص لایحه شهرداری در راستای تکمیل آئین نامه تشویقی نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهر کرج اظهارداشت: شهرداری کرج به منظور بهبود شرایط موجود در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهر کرج و حل معضلات نا ایمن بودن ساختمان ها اقدام به تهیه آئین‌نامه تشویقی نوسازی و بهسازی در بافت‌های فرسوده شهر کرج نموده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در همین راستا پیرو لایحه ارسالی شهرداری درخصوص آئین نامه مذکور و با عنایت به مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری درخصوص سیاست ها و ضوابط تشویقی متضمن نوسازی محله ای در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و ترغیب متصرفین املاک قولنامه‌ای به اخذ سند آئین‌نامه صدرالاشاره اصلاح گردیده است.

قهرمانی صارم اذعان کرد:بر این اساس املاک قولنامه‌ای دارای سابقه اعیانی قبل از سال ۱۳۷۰ واقع در بافت فرسوده و در راستای اصلاحیه ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها مشمول تخفیف و کاهش سهم سرانه خدماتی از ۴۳.۷۵% به ۲۵% می شوند.
وی خاطر نشان کرد: مقرر شد پلاکهای واقع در بافت فرسوده که طبق طرح تفصیلی دارای کاربری مختلط درون بافتی می باشند، در صورتی که از تجاری انصراف و طبقه مسکونی مازاد درخواست نماید، کلیه هزینه های ناشی از اعطای طبقه مازاد مسکونی با تخفیف ۱۰۰% محاسبه شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا