• برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

مردم می‌توانند به صورت خرید آنلاین از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند

  • کد خبر : 15458
  • 18 شهریور 1402 - 8:06
مردم می‌توانند به صورت خرید آنلاین از  کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای خرید از فروشگاه‌های مجازی و اینترنتی در طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای مشمول تا روزهای آتی خبر داد.

عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای مشمول و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم جهت خرید آنلاین از طریق کارت بانکی و نرم‌افزار «شما»، فرصت خرید از فروشگاه‌های مجازی به صورت اینترنتی جهت ارائه اقلام طرح کالابرگ الکترونیکی امکان‌پذیر می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: با پیگیری همکاران عزیزم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال حاضر ۱۲ فروشگاه زنجیره‌ای و ۱۲۲ هزار فروشگاه به سامانه کالابرگ الکترونیکی متصل شده اند و در استان البرز نیز هر روز به تعداد فروشگاه‌های مشارکت کننده در این طرح افزوده می‌شود. ادارات تابعه در شهرستان‌های استان به صورت روزانه تحت نظارت فرمانداران محترم در اجرای این طرح و ارائه خدمات بهتر به مردم عزیز فعال می‌باشند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز خاطرنشان کرد: از ابتدای شهریور ماه امسال بود که خانوارهای دهک‌های چهارم و پنجم به دهک‌های پایین‌تر اضافه شده اند تا در صورت استفاده ۵۰ درصدی اعتبار یارانه ۳۰۰ هزار تومانی خود در خرید ۱۱ قلم کالای اساسی، بتوانند ۱۲۰ هزار تومان یارانه بیشتر دریافت کنند و از فروشگاه‌هایی که در این طرح مشارکت دارند، خرید نمایند.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: قبلاً دهک‌های اول تا سوم مشمولین خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره می توانستند با استفاده از این طرح از افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه بهره‌مند شوند تا نسبت به خرید گوشت منجمد گوساله، برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب بطری، پنیر uf، ماست کم چرب، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر را از هر نشان تجاری خریداری کنند.

وی افزود: بنابراین خانوارهای مشمول می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجری طرح نسبت به استفاده از یارانه تشویقی طرح کالا برگ الکترونیکی اقدام کنند و همچنین از طریق سامانه «شما» و نصب این نرم‌افزار از وجود فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌های متصل به طرح در نزدیک‌ترین محل سکونت خود اطلاع یابند و یا از طریق شماره گیری #1463*500* از باقیمانده اعتبار خود آگاهی پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15458